عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » لزوم صرفه جويي و توجه به بهره وري با توجه به سال اقتصاد مقاومتي

در جلسه شوراي اداري كانون پرورش فكري گلستان تاكيد شد:

لزوم صرفه جويي و توجه به بهره وري با توجه به سال اقتصاد مقاومتي

لزوم صرفه جويي و توجه به بهره وري با توجه به سال اقتصاد مقاومتي

در جلسه شورای اداری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان به لزوم صرفه جويي و توجه به بهره وري در استفاده از امكانات و منابع با توجه به سال اقتصاد مقاومتي تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، در دومين جلسه شوراي اداري كاركنان كانون پرورش فكري گلستان عبدالرحيم سيفي مديركل كانون ضمن تبريك دهه كرامت، اين ایام را بهترين فرصت براي بازنگري در اعمال، رفتار و گفتار انسان ها ذكر نموده و اظهار اميدواري كرد تا در سايه مهر امام رضا (ع) سعادت و عاقبت به خيري نصيب تمامي كاركنان و مربيان و اعضاي كانون شود.

ايشان از جلسات شوراي اداري به عنوان بستري مناسب براي ارائه نظرات و پيشنهادها و بازبيني و نقد عملكردي نام برده تصريح كرد: پيگيري مستمر سياست ها و برنامه هاي ابلاغي، توجه به صرفه جويي و بهره وري با توجه به سال اقتصاد مقاومتي، لزوم آگاهي از كارشناسان از حوزه كاري يكديگر، آراستگي فضاي كاري متناسب با حوزه كارشناسي از جمله مواردي است كه مي تواند به ايجاد فضاي شاد و ارتقاي كيفي فعاليت هاي ياري رساند.

مديركل كانون با مهم خواندن بازديدهاي كارشناسي و لزوم تعامل با مراكز فرهنگي هنري تاكيد كرد: نظارت و كنترل فقط براي كشف اشتباهات و تقصيرها نبوده و لذا كنترل هاي ما نبايد به گونه اي باشد كه استرس مخرب در همكاران ايجاد نمايد.

ايشان ضمن مثبت ارزيابي كردن فعاليت هاي مراكز فرهنگي هنري، از كارشناسان و كاركنان خواست در بازديد از مراكز رفتارهاي مثبت را مورد تشويق قرار داده و از اين طريق ضمن تقويت انگيزه به تكرار فعاليت هاي اثربخش كمك نمايند.

در ادامه اين جلسه هريك از كارشناسان به ارائه گزارشي از فعاليت ها و انتظارات خود از ساير بخش ها پرداختند.

راه اندازي اينترانت، توجه به آيين نامه ها و ضوابط اداري و نحوه استفاده از مرخصي ها، پاسخ گويي به موقع به مكاتبات اداري، مستدسازي اقدامات و فعاليت هاي انجام شده توسط هر يك از واحدها، آموزش كاركنان و به ويژه نيروهاي خدماتي، برنامه ريزي براي ارائه خدمات رفاهي به همكاران، توسعه مراكز نجوم، ارسال متمركز ملزومات به مراكز فرهنگي هنري با هدف صرفه جويي و كاهش هزينه ها، فعال سازي سالن هاي نمايش به منظور ايجاد منابع درآمدي با توجه به سال اقتصاد مقاومتي، لزوم باديد هدفمند از مراكز فرهنگي و هنري، لزوم خوانش نامه ها به صورت مستمر از طريق اتوماسيون اداري، تحليل كمي و كيفي اخبار مراكز فرهنگي هنري از جمله مباحثي بود كه هريك از كارشناسان حراست، روابط عمومي، تدارك و پشتيباني، امور مالي، اداري و پرسنلي و فرهنگي و هنري و ادبي به آن پرداختند.

در پايان اين جلسه آمنه سادات حسيني معاون فرهنگي و اجرايي كانون با توجه به موافقت كانون كشور با انتقال ايشان به آموزش و پرورش با قرائت متني از تلاش و همكاري و همراهي صميمانه تمامي كاركنان و مربيان با ايشان قدرداني نمود. اهداي لوح تقدير و هديه از سوي مدير كل كانون و نيز قرائت متن پيام كارشناسان آفرينش هاي فرهنگي برخي از استان هاي كشور و اهداي هدايا از سوي آن ها به معاون فرهنگي كانون گلستان بخشي ديگر از جلسه شوراي اداري كانون بود.

لزوم صرفه جويي و توجه به بهره وري با توجه به سال اقتصاد مقاومتي

 

لزوم صرفه جويي و توجه به بهره وري با توجه به سال اقتصاد مقاومتي

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .