عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تلاش كنيد تا مصاديق همدلي و هم زباني برای کارکنان و کودکان شناسايي شود

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان:

تلاش كنيد تا مصاديق همدلي و هم زباني برای کارکنان و کودکان شناسايي شود

تلاش كنيد تا مصاديق همدلي و هم زباني برای کارکنان و کودکان شناسايي شود

 مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان ضمن ارائه گزارشي از نشست مديران كل كانون كشور، بر تقويت فضاي همدلي و همفكري و همزباني تاكيد نموده و از كاركنان خواست تا از طريق برقراري ارتباط صميمانه با مربيان، رعايت احترام، اعتماد سازي و ايجاد فضاي نقد سالم و سازنده، بستر مناسب را براي تقويت فضاي همدلي و هم زباني بيش از پيش فراهم سازند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان گلستان، عبدالرحيم سيفي در جلسه شورای اداری کانون، اطلاع رساني دقيق، درست و كامل را در تنوير افكار عمومي و آشنايي مردم با كانون بسيار موثر دانسته و بيان داشت: توجه به رضايت مندي مخاطبين در كانون يك اصل بوده كه منجر به مشاركت و همراهي خانواده ها و فرزندان آن ها به عنوان اعضاي مراكز فرهنگي هنري خواهد شد.

وی در بخشي ديگر از سخنان خود بر مديريت منابع و استفاده درست از امكانات موجود اشاره نموده و تصريح كرد: لزوم صرفه جويي و حذف هزينه هاي زائد، ايجاد منابع درآمدي جديد با بهره گيري از توانمندي و امكانات و ظرفيت هاي كانون، بازسازي و زيبا سازي مراكز فرهنگي هنري از جمله مواردي است كه كارشناسان در كنار فعاليت هاي فرهنگي مي بايست به آن توجه داشته باشند.

هم چنین وي از مراكز فرهنگي هنري به عنوان خط مقدم كانون نام برده و توانمند سازي و دانش افزايي مربيان و توجه به امور رفاهي و انگيزشي آنان را از جمله برنامه هاي جدي كانون در سال جاري برشمرد.

كيفيت بخشي به جشنواره ها به گونه اي كه بيانگر توانمندي و تلاش هاي مربي باشد، اثربخشي اردوها، استفاده از نيروهاي متخصص استاني، توسعه كتاب خانه هاي سيار روستايي، راه اندازي مركز فراگير و نمايشگاه و فروشگاه دست ساخته هاي اعضا، مربيان و اولياي كانوني در شهرستان هاي گنبد و گرگان از ديگر مباحثي بود كه توسط سيفي مديركل كانون در جلسه شوراي اداري مطرح گرديد.

در ادامه اين جلسه هر يك از كارشناسان و كاركنان به بيان نظرات و پيشنهاد هاي خود در خصوص كيفيت بخشي به فعاليت هاي كانون پرداخته و سوالات خود را در حوزه كاري مطرح نمودند كه از سوي مديركل كانون به آنها پاسخ داده شد.

تلاش كنيد تا مصاديق همدلي و هم زباني برای کارکنان و کودکان شناسايي شود

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .