عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رونمايي از دو طرح توسعه و عمران شهري گلستان در هفته دولت


رونمايي از دو طرح توسعه و عمران شهري گلستان در هفته دولت

رونمايي از دو طرح توسعه و عمران شهري گلستان در هفته دولت

 مديركل راه و شهرسازي گلستان اعلام كرد: همزمان با هفته دولت سال جاري از دو طرح توسعه و عمران شهري استان در شهرهاي كردكوي و نوده خاندوز رونمايي خواهد شد.

به گزارش اداره روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، مهندس "ابراهيم مبارك قدم" در گفت و گويي خبري گفت: براي طرح جامع شهر كردكوي 420 ميليون ريال و طرح جامع تفصيلي شهر نوده خاندوز مبلغ 377 ميليون ريال از محل منابع ملي هزينه شده است.

وي با اشاره به اينكه تهيه اين طرح ها از سال 89 در دستور كار اداره كل راه و شهرسازي قرار گرفته است، افزود: اداره كل راه و شهرسازي با همكاري مشاوران مرتبط اقدام به تهيه اين طرح ها كرده و روند پيگيري تصويب آنها را از طريق مراجع ذيصلاح قانوني از جمله شوراي عالي شهرسازي و معماري ايران پيگيري مي كند.

مبارك قدم ادامه داد: طرح های توسعه و عمران شهری، اسناد توسعه بلندمدت شهر برای شهرداری ها هستند كه در این طرح ها برنامه ها و سیاست های کلی شهری، تراکم ساختمانی و جمعیتی، حدود، حریم و محدوده های شهری، رعایت کاربری ها، ضوابط و مقررات تفکیک و تجمیع زمین، سرانه های عمومی و شهری و سایر مقررات شهرسازی و معماری و در نهایت مسیر توسعه آینده شهر مشخص شده و بعنوان سند اجرایی و الزامی در ساخت و سازها در دستور کار شهرداری ها قرار می گیرد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .