عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افتتاح کارگاه گوهر تراشی و تراش سنگهای قیمتی در رامیان


افتتاح کارگاه گوهر تراشی و تراش سنگهای قیمتی در رامیان

افتتاح کارگاه گوهر تراشی و تراش سنگهای قیمتی  در رامیان

همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس کارگاه گوهر تراشی و تراش سنگهای قیمتی و نیمه قیمتی ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان رامیان با حضور فرماندار ، مسئولین شهری و معاون آموزش ، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گلستان افتتاح گردید.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گلستان ، سیدرضا مفیدی معاون آموزش ، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل ضمن اعلام این خبر گفت : این کارگاه در راستای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی، با همکاری مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان رامیان ، ناحیه مقاومت بسیج رامیان, , دانشگاه پیام نور، بخش خصوصی و ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان در محل کانون فرهنگی بسیج رامیان آغاز به آموزش نموده است .

 مفیدی در خصوص اهمیت این دوره ی مهارتی تصریح کرد :در حال حاضر سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی یکی از پر سود ترین تجارت های دنیا بوده که با وجود ظرفیت های بالقوه ی این سنگ ها درکشورمان امکان بهره برداری و فعالیت گسترده در این حوزه کاملا فراهم می باشد.

 معاون آموزش و پژوهش اداره کل در مراسم افتتاحیه این کارگاه خاطر نشان کرد : مهمترین مرحله شروع آموزش این دوره بازریابی و فروش محصولات این کارگاه می باشد.

 مفیدی بر استفاده از انواع روشهای بازریابی و فروش از جمله بازاریابی اینترنتی تاکید نمود.وی افزود : یکی از مهمترین ویژگی های این دوره آمادگی بخش خصوصی جهت خرید محصولات سفارش شده تولیدی کارگاه می باشد.

 معاون آموزش ، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل در خصوص ظرفیت آموزشی این کارگاه افزود :در حال حاضر کارگاه گوهر تراشی مرکز آموزش فنی و حرفه ای رامیان در دو شیفت با ظرفیت آموزش 12 نفر خانم و10 نفر آقا به مدت 348 ساعت را دارا می باشد که در انتهای دوره به پذیرفته شدگان، گواهینامه مهارت اعطا خواهد شد .

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .