عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید دبیرکل فراکسیون جذب سرمایه گذاری مجلس از غرفه اداره کل فنی و حرفه ای گلستان

در نهمین نمایشگاه بین المللی فلزات گرانبها و سنگ های قیمتی اصفهان صورت گرفت:

بازدید دبیرکل فراکسیون جذب سرمایه گذاری مجلس از غرفه اداره کل فنی و حرفه ای گلستان

بازدید دبیرکل فراکسیون جذب سرمایه گذاری مجلس از غرفه اداره کل فنی و حرفه ای گلستان

دبیرکل فراکسیون جذب سرمایه گذاری مجلس شورای اسلامی از غرفه اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گلستان که در نهمین نمایشگاه تخصصی – بین المللی صنایع، ابزار، ماشین آلات و تولیدات طلا، فلزات گرانبها و سنگ های قیمتی اصفهان شرکت نموده است، بازدید کرد.

 در ساعات اولیه بازگشایی نهمین نمایشگاه تخصصی – بین المللی صنایع، ابزار، ماشین آلات و تولیدات طلا، فلزات گرانبها و سنگ های قیمتی اصفهان، دکتر حاجی علی نژاد از غرفه اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان بازدید بعمل آوردند.

 حاجی علی نژاد دبیرکل فراکسیون حمایت از جذب سرمایه گذاری مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از غرفه، نمایشگاه تخصصی – بین المللی صنایع، ابزار، ماشین آلات و تولیدات طلا، فلزات گرانبها و سنگ های قیمتی اصفهان را فرصتی مناسب در راستای انتقال تجارب در حوزه تراش سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی دانست و گفت: این حوزه یکی از رشته های پرطرفدار و اشتغال زا بوده و در اشتغال پایدار تأثیر گذار است.

 وی در این بازدید ضمن گفتگو با مربی و کارآموزان و نیز با توجه به انجام کار زنده تراش روی سنگ و ساخت فلزات گرانبها، در جریان مراحل تراش روی سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی و فلزات گرانبها قرار گرفت.

 حاجی علی نژاد اظهار امیدواری کرد: با توجه به حضور اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان در نهمین نمایشگاه تخصصی – بین المللی صنایع، ابزار، ماشین آلات و تولیدات طلا، فلزات گرانبها و سنگ های قیمتی اصفهان، در فرصت های آتی با محوریت رشته های بازار محور که منجر به اشتغال پایدار می شوند، شاهد برگزاری نمونه این نمایشگاهها توسط سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور باشیم.

 دبیرکل فراکسیون حمایت از جذب سرمایه گذاری مجلس شورای اسلامی تأثیر شرکت اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان درنمایشگاه تخصصی – بین المللی صنایع، ابزار، ماشین آلات و تولیدات طلا، فلزات گرانبها و سنگ های قیمتی اصفهان را در خصوص ارتقاء سطح نگرش مربیان، کارآموزان و بخش دولتی و خصوصی و نیز ارتقاء سطح کیفی کار آنها بسیار مهم دانست.

 حاجی علی نژاد با اشاره به حضور شرکت های بین المللی و همچنین بخش خصوصی، افزود: از این فضا می توان در راستای شناخت بازار و تعامل با بخش خصوصی بیشترین بهره را برد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .