عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حضور نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس در دانشگاه جامع علمی-کاربردی


حضور نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس در دانشگاه جامع علمی-کاربردی

 در راستای هم اندیشی و استفاده از موقعیت های حاصله در فضای آموزش مهارتی استان گلستان با محوریت دانشگاه جامع علمی کاربردی، مهندس هزارجریبی، نماینده مردم شریف گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی از دانشگاه جامع علمی-کاربردی استان گلستان دیدار کرد.

طی جلسه ای که با حضور برخی روسای مراکز غیردولتی برگزار شد، از نزدیک با دیدگاههای مراکز در خصوص افزایش بهره وری و ارتقاء کیفیت آموزش های مهارتی و همچنین ایجاد و توسعه ظرفیت و گسترش آموزش های مهارتی این دانشگاه در استان آشنا شدند.

در این جلسه هم اندیشی مهندس هزارجریبی، با اشاره به ظرفیت های بالای آموزش عالی در استان گلستان، عنوان نمود که هم افزایی در جهت ارتقاء هرچه بیشتر آموزش عالی در استان گلستان در حال برنامه ریزی است و مجلس در قانون برنامه ششم توسعه مواد قانونی مناسبی را پیش بینی خواهد نمود.

در این جلسه دکتر برزعلی، رئیس دانشگاه، ضمن خوش آمدگویی به نماینده محترم مجلس شورای اسلامی و قدردانی از اختصاص وقت به دانشگاه جامع علمی-کاربردی استان گلستان اظهار نمود که نگاه آموزش عالی استان به آمایش سرزمینی استان می تواند در خصوص تبیین هرچه بیشتر فعالیت های آموزش عالی بویژه آموزش های مهارتی مثمر ثمر باشد.

در این جلسه روسای مراکز به ارائه دیدگاههای خود در آموزش های مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی پرداختند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : دانشگاه جامع علمی-کاربردی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .