عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری دو کلاس آموزشی دردرمانگاه شهدای گلستان آزادشهر


برگزاری دو کلاس آموزشی دردرمانگاه شهدای گلستان آزادشهر

برگزاری دو کلاس آموزشی دردرمانگاه شهدای گلستان آزادشهر

 به گزارش روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان ، دو کلاس آموزشی با موضوعات ایمنی وبهداشت ونیز تدبر درقرآن کریم درقالب طرح سلامت معنوی همکاران در درمانگاه تخصصی شهدای گلستان شهرستان آزادشهر برگزار شد.

در کلاس آموزش ایمنی وبهداشت مهندس شریفعلی زاده همکار شاغل دربیمارستان خاتم الانبیاء(ص) گنبدکاووس مطالب مفیدی درخصوص رعایت نکات بهداشتی و ایمنی دربرابر عوامل خطر ساز و عفونی درمحیط درمانی را بیان کرد و همکاران به صورت کارگاهی با مبانی این علم آشنا شده و پاسخ سئوالات خود را دریاغت نمودند.

همچنین در کلاسی دیگر با هدف تقویت بنیه دینی و فرهنگ اسلامی همکاران بحث تدبر درآیات قرآن کریم برگزار شد و عباس علیخانی به کارشناس روابط عمومی مدیریت درمان گلستان به عنوان مدرس این کلاس به شرح وتوضیح درخصوص نکات موجود در برخی از سور مبارک قرآن کریم در جزء سی ام پرداخت.

دکتر نجفی رئیس درمانگاه مذکور با مهم خواندن آموزش در تمام امور ، آن را باعث ارتقاء فردی واجتماعی همکاران دانست وتاکید کرد که همواره آموزش اثرات مثبتی بر ارتقاء کمی وکیفی امور داشته است و ما سعی می کنیم در برنامه های درمانگاه از بحث مهم آموزش غافل نشویم .


نام دستگاه ارسال کننده خبر : مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .