عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری آیین تودیع و معارفه رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی استان گلستان


برگزاری آیین تودیع و معارفه رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی استان گلستان

برگزاری آیین تودیع و معارفه رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی استان گلستان

 در آیینی، رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی استان گلستان معرفی شد.
 به گزارش روابط عمومي مرکز تحقیقات  و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان در این برنامه که  جمعی از مدیران و کارشناسان دستگاه های مختلف استان گلستان، مدیران سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی(دکتر آقایی معاون آموزش و ترویج )، همکاران مرکز تحقیقات و آموزش، اصحاب رسانه و سایر مدعوین حضور داشتند، دکتر سید علی حسینی به عنوان رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی استان گلستان معرفی شد.

در این مراسم ابتدا حجت الاسلام معصومی فر، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان طی سخنانی  در خصوص شاخص های یک مدیر در دستگاه اداری مطالبی را بیان نمودند و ضمن شادباش به دکتر حسینی از زحمات و تلاش های مهندس لولایی تشکر نمود.

 درادامه دکتر مختار مهاجر، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان، ضمن مروری بر توانمندی های تحقیقات و آموزش، بر لزوم بهره گیری بیشتر از همکاری های بیشتر ابن دو مجموعه تاکید نمود و در همین زمینه از برنامه های مختلفی که در این راستا با درایت همکاران دو مجموعه تحقیقات و آموزش انجام شده است تقدیر و تشکر نمود.

 سپس مهندس لولایی رییس مرکز آموزش جهاد کشاورزی استان گلستان در سخنانی ضمن شرح وظایف آموزش، به ارایه دستاوردهای رو به رشد این حوزه پرداخت.

 در ادامه دکتر حسینی در سخنان کوتاهی، ضمن تبریک اعیاد سعید قریان و غدیر از تلاش تمامی همکاران تقدیر نمود. ایشان در ادامه  هدف از ادغام دو مجموعه مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی را در راستای سیاست های سازمان جهت هم افزایی و استفاده از پتانسیل های دو مجموعه در جهت پیشبرد اهداف سازمانی ذکر نمود.

 سپس دکتر آقایی، معاونت آموزش و ترویج سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی ضمن تشکر از حضور گرم میهمانان و تشکر از سخنرانان برنامه؛ ضمن ارائه آمار از وضعیت نیروی انسانی در بخش کشاورزی و سطح سواد آنها بر آموزش بهره برداران تاکید نمود. وی در ادامه گزارشی از برنامه ریزی های انجام شده در سطح سازمان جهت تحقق اهداف مد نظر در حوزه تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی از جمله تفاهم نامه های منعقد شده با دستگاه های مختلف ارائه نمودند.

 آقایی با بیان اینکه در برنامه ریزی جهت تحقق اهداف سازمان  نیازمند هرگونه پیشنهادی هستیم، خاطرنشان کرد: توجه به زیرساخت‌ها، چابک‌سازی سیستم، هدایت نیروهای کارشناس تحقیقات به سمت مشارکت ترویجی و حذف واحدهای دارای اثر بخشی کم را از  اولویت‌های این سازمان دانست .

 وی تصریح کرد مراکز آموزشی باید در زمینه آموزش بهره برداران , آموزش کشاورزان خبره و مددکاران ترویجی  فعال شوند .

 در پایان حکم انتصاب حکم دکتر سید علی حسینی توسط دکتر آقایی به ایشان هدیه شد،  همچنین با اهدای لوح تقدیر از خدمات مهندس محمد مهدی لولایی قدردانی به عمل آمد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان جهاد کشاورزی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : قاسمی
  • بازدید : 927
  • کد خبر : 2604