عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » یکی از محورهای توسعه هر کشور، آموزش است

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت گلستان :

یکی از محورهای توسعه هر کشور، آموزش است

یکی از محورهای توسعه هر کشور، آموزش است

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان در جلسه هم اندیشی مدیران آموزش واحدهای تولیدی استان گلستان، گفت: یکی از محورهای توسعه هر کشور، آموزش است.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان ، حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت گلستان افزود : سهم آموزش در کشورهای توسعه یافته ، در حال توسعه و کمتر توسعه یافته متفاوت بوده و یکی از عوامل مهم در توسعه کشورها آموزش است .

وی با اشاره به افزایش میزان رشد ارزش افزوده بخش صنعت استان طی سالیان اخیر، گفت : استان گلستان از جمله استان های در حال توسعه کشور است و استان از رتبه 27 رشد ارزش افزوده بخش صنعت پیش از دولت تدبیر و امید ، امروز به جایگاه بیستم رسیده است و در صورت تداوم وضعیت کنونی قادر خواهیم بود تا در چهار سال آینده حتی در زمره 15 استان اول در این بخش قرار بگیریم و به همین دلیل اگر بحث آموزش را در استان فرهنگ سازی نکنیم ، متضرر خواهیم شد .

به گفته قوانلو ، علی رغم وضعیت مطلوب رشد ارزش افزوده بخش صنعت استان ، در رشد بهره وری به رشد پیش بینی شده دست نیافته ایم ، که مهمترین عامل آن کمبود آموزش است .

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت گلستان گفت : عمده ترین دلیل رشد و رونق در واحدهای بزرگی نظیر فولاد مبارکه و مس سرچشمه اهمیتی است که برای آموزش قائل هستند .

وی افزود : بیشتر اتفاقات و حوادثی که در واحدهای تولیدی حادث می شود ناشی از عدم آموزش کافی مدیران و کارکنان آنهاست و مدیران واحدهای تولیدی نمی دانند که نبود آموزش هزینه های زیادی را بر دوش واحد آنها می گذارد .


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 595
  • کد خبر : 26246