عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » یازدهمین جلسه شورای معاونین بنیاد گلستان برگزار شد


یازدهمین جلسه شورای معاونین بنیاد گلستان برگزار شد

 یازدهمین جلسه شورای معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان برگزار شد.

 به گزارش ایثار واحد گلستان، یازدهمین جلسه شورای معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران دوشنبه بیست و پنجم مهرماه 95 در سالن جلسات اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

علی اصغر فاضلی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن تشکر از زحمات همکاران در جشنواره شهید رجایی گفت: موضوع مراجعات بنیاد در جشنواره شهید رجایی لحاظ نشده است لیکن این موضوع در سطح استان مطرح و بنیاد جزء دستگاه برتر در امر خدمات دهی به مراجعین بوده است.

وی با تاکید بر اینکه کارکنان مهربان و امانتدار باشند و به حق عمل کنند افزود: نحوه خدمت به ایثارگران و خانواده های آنها بسیار حساس است و کار در بنیاد از حساسیت بالایی برخوردار است و کارکنان باید با مهربانی و عطوفت و با رعایت حق با محوریت عدالت با خانواده های شهدا و ایثارگران رفتار کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت : برای ساماندهی مراجعین و خدمت رسانی مطلوب به خانواده های شهدا و ایثارگران اطلاع رسانی به جامعه ایثارگری بصورت شفاف و بدون هیچ ابهامی صورت پذیرد.

فاضلی در خصوص ساماندهی مراجعین تصریح کرد: هر خدمتی برای خانواده ای شاهد و ایثارگر صورت می گیرد ابتدا باید از شهرستان محل پرونده اقدام شود و کارکنان با تسلط کافی بر دستورالعملها نسبت به خدمات رسانی اقدام کنند و در صورتی که در شهرستان مرتفع نشد از راهنمایی به استان و مرکز خودداری تا موجب سرگردانی خانواده های معزز نگردد.

مهدی خسروی معاون توسعه و منابع انسانی ضمن قرائت دستورالعمل نحوه استفاده از خودروهای دولتی در خصوص مرخصی ها و ماموریت ها ی کار کنان توضیحاتی ارائه دادند.

فرقانی معاون تعاون و امور اجتماعی ضمن ارائه گزارش طرح سپاس و دیدار با خانواده های شهدا، آمار تندیس های اهداء شده به خانواده های شاهد و ایثارگر در راستای اجلاسیه 4 هزار شهید و به تفکیک شهرستان ها را اعلام کرد.

وی افزود: از 670 تندیس تا کنون 604 تندیس به خانواده های معظم در سراسر استان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی اهداء شده است.

طالع زاری معاون فرهنگی و امور اجتماعی گزارشی از برنامه های اجرا شده در مهرماه سال جاری در حوزه های قرآنی ، آموزش ، فرهنگی و ورزشی و تبلیغاتی و برگزاری یادواره های شهدا در سراسر استان ارائه دادند.

محمد عرب کارشناس تحول اداری رتبه بندی و نمرات ارزیابی معاونت های بنیاد در بخش عمومی و اختصاصی را به تفکیک برای اعضای شورای معاونین قرائت کرد.

وی با اشاره به اینکه رتبه بندی استانها تاکنون از طریق سازمان مدیریت کل کشور اعلام نشده است افزود: در استان تعداد 64 دستگاه قرار دارد و تنها 51 دستگاه در استان در طرح جشنواره شهید رجایی شرکت و مورد ارزیابی قرار گرفتند.

در پایان خان بیکی کارشناس مسئول دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر ضمن اعلام برگزاری همایش نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر در دی ماه سال جاری، گزارشی نیز از برگزاری نخستین همایش تشکل های شاهد و ایثارگر سراسر کشور ارائه داد.

وی در خصوص تامین فضای مناسب برای فعالیت تشکل پیام آوران ایثار و اعزام جانبازان بصیر به انجمن خانه نور ایرانیان توضیحاتی را بیان کرد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .