عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پنجمین کارگروه شماره 2 بخش مشترکین صنعت آب وفاضلاب کشوردر گلستان برگزار شد


پنجمین کارگروه شماره 2 بخش مشترکین صنعت آب وفاضلاب کشوردر گلستان برگزار شد

پنجمین کارگروه شماره 2 بخش مشترکین صنعت آب وفاضلاب کشوردر گلستان برگزار شد

 به گزارش روابط عمومی شرکت آبفای گلستان پنجمین جلسه کارگروه شماره 2 بخش مشترکین صنعت آب وفاضلاب کشور با حضور مشاور و قائم مقام مدیرعامل شرکت آبفای گلستان،اعضای کارگروه شماره 2 بخش مشترکین صنت آب وفاضلاب کشور و کارشناسان این بخش در سالن اجتماعات شرکت آب وفاضلاب استان گلستان برگزار شد.

 قائم مقام شرکت آب وفاضلاب استان گلستان در ابتدای این جلسه گفت:با توجه به کاستی هایی که در سال های گذشته وجود داشت تدوین و بروز رسانی بخش های مالی ، فاینانس و نرم افزار جامع مشترکین بصورت یکپارچه در سطح شرکت های آب وفاضلاب با مشکلات عدیده ای روبرو بود و با تشکبل چنین کارگروه هایی یک روح تازه به کالبد نیمه جان شرکت های آب وفاضلاب کشور دمیده شد.

مهندس سید منصور هاشمی افزود شرکت های آب و فاضلاب شهری بعنوان شرکت خدمات رسان حرفه ای و فنی از بدو تشکیل از یک جایگاه خوبی در بین جامعه برخوردار بوده ولی به واسطه مشکلات مالی ،تصویب تعرفه ها و عدم توجه به این حوزه در سال های گذشته کم رنگ شده بود که امیدواریم با عزم بسیار جدی که در بخش مشترکین بوجود آمده در حوزه تدوین بخش نامه ها ، آماده سازی و بروزرسانی شاهد تحولات جدیدی باشیم.

وی با بیان این مطلب که شرکت های آب وفاضلاب در سال های گذشته با مشکلات تامین منابع مالی روبرو بوده اند خاطر نشان کرد امیدواریم با استفاده از تبصره های قانونی در افزایش درآمدهای سرمایه ای شرکتها شاهد تحول خوبی در حوزه درآمدی شرکتهای آب و فاضلاب سطح کشور باشیم.

هاشمی با اشاره به اینکه ارائه خدمات در حوزه صنعت آب وفاضلاب با جانفشانی همکاران مسیر خواهد بود تصریح کرد تلاش جدی همکاران در حوزه صنعت آب وفاضلاب موجب افزایش کیفیت ، کمیت و استمرار و پایداری بیشر خدمات به شهروندان می شود

در ادامه دبیر کاگروه شماره 2 مشترکین صنعت آب وفاضلاب کشور گفت کارگروه پنج گانه حوزه خدمات مشترکین شرکت مهندسی آب وفاضلاب کشور در سال 92 با هدف تبادل تجربیات همکاران حوزه خدمات مشترکین راه اندازی شده است .

مهندس خوش سیرت افزود محورهایی که شرکت مهندسی آب وفاضلاب کشور برای این کارگروه تعریف کرده است شامل راهکارهای کاهش هزینه ، تبیین شاخص های ارزیابی به روز رسانی انشعابات آب وفاضلاب و نحوه نصب انشعابات ، نرم افزار جدید مشترکین خواهد بود.

به گفته وی در این جلسه موضوعاتی از قبیل راهکارهای افزایش درآمد سرمایه ای ونحوه عمل شرکتها و یکسان سازی کدهای برجسته آب بها در سطح شرکت های آب وفاضلاب کشور مورد بررسی قرار گرفته و امیدواریم همکاران ما با حضور فعالی که داشته اند به جمع بندی خوبی برسیم و جهت تصویب نهایی به شرکت مهندسی آب وفاضلاب کشور ارسال شود.

در ادامه هر یک از اعضای کارگروه گزارشی از برنامه ها و اقدامات انجام شده در حوزه مربوطه را ارائه نمودند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب وفاضلاب شهری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 628
  • کد خبر : 26473