عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دومین جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی شرکت آب وفاضلاب استان گلستان برگزار شد


دومین جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی شرکت آب وفاضلاب استان گلستان برگزار شد

قائم مقام شرکت آب وفاضلاب استان گلستان در دومین جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی اصول اصلی اقتصاد مقاومتی ، برنامه های مرتبط با وزارت نیرو و اهداف مرتبط با شرکت آب وفاضلاب را تشریح کرد.

مهندس سید منصور هاشمی با اشاره به اهمیت اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی افزود این شرکت رئوس کلی اقتصاد مقاومتی ،اهداف کمی و برش استانی مرتبط با اصلاح الگوی مصرف را در الویت برنامه های خود قرار داده است.

وی برگزاری دوره آموزشی اقتصاد مقاومت برای مدیران و کارشناسان ،انعقاد قرارداد با صداوسیما در خصوص اجرای برنامه های فرهنگی کاهش مصارف آب،تهیه آمار مشترکین پر مصرف بالای الگوی مصرف (20 متر مکعب در ماه ) در سطح استان ، آموزش و اطلاع رسانی رابطین مرکز بهداشت و آغاز به کار همیاران آب در سطح شهرهای استان را از مهمترین اقدامات شرکت آب وفاضلاب استان گلستان بیان نمود.

وی خاطر نشان کرد به منظور تحقق اهداف عملیاتی مرتبط با سیاست اقتصاد مقاومتی معاونت مشترکین ملزم به شناسایی مشترکین با مصرف بالای 20 متر مکعب می باشد و برای اجرای برنامه های نظامند جهت ترویج این گروه با همکاری دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی فعالیت های خود را جهت تحقق موضوع انجام دهند.

مهندس هاشمی با اشاره به ابلاغ دستورالعمل جهت اصلاح الگوی مصرف توسط شرکت مهندسی تصریح کرد تلاش برای تعویض کنتور خراب مشترکین گامی ضروری در جهت اصلاح الگوی مصرف آب خواهد بود.

گفتنی است رئیس کارگروه اقتصاد مقاومتی برنامه های آتی و وظایف هریک از اعضاء را تشریح نمود و در ادامه هریک از اعضا نظرات و پیشنهادات در جهت تدوین برنامه ها و اهداف اقتصاد مقاومتی را ارائه نمودند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب وفاضلاب شهری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 616
  • کد خبر : 22190