عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ژیمناستیک گلستان الگوی مناسبی برای سایر استان‌هاست

سرپرست فدراسیون ژیمناستیک در گرگان:

ژیمناستیک گلستان الگوی مناسبی برای سایر استان‌هاست

ژیمناستیک گلستان الگوی مناسبی برای سایر استان‌هاست

سرپرست فدراسیون ژیمناستیک گفت: ژیمناستیک گلستان می‌تواند الگوی مناسبی برای سایر استان‌های کشور باشد.

 به گزارش روابط عمومی ورزش و جوانان گلستان، محمدشروین اسبقیان بعدازظهر چهارشنبه در مجمع عمومی سالیانه هیئت ژیمناستیک استان گلستان گفت: وجود ۱۴ هیئت شهرستانی و همچنین پنج بخش فعال در استان، نشان دهنده پویایی ژیمناستیک در گلستان است.

وی افزود: این تعداد هیئت‌های فعال ژیمناستیک در گلستان باید الگویی برای سایر استان‌ها باشد تا آنها نیز برای فعال سازی هیئت‌های زیر مجموعه خود برنامه ریزی کنند.

سرپرست فدراسیون ژیمناستیک تصریح کرد: وقتی جامعه ژیمناستیک گلستان مشکلات این رشته ورزشی را به راحتی بیان می‌کنند به این معنی بوده که اعتماد به نفس و مدیریت خوبی در ژیمناستیک استان حاکم است.

اسبقیان ادامه داد: بیان مشکلات و خواسته‌های جامعه ژیمناستیک گلستان، فدراسیون را وادار به توجه بیشتری می‌کند و در اولین فرصت، مساعدت مالی به هیئت ژیمناستیک گلستان خواهیم داشت.

وی با اشاره به برگزاری رقابت‌های ژیمناستیک قهرمانی جوانان کشور به میزبانی گرگان، خاطرنشان کرد: گرگان پس از چند دهه میزبانی این رقابت‌ها را بر عهده گرفته و حتی با وجود وقفه در برگزاری آن، باز هم پیگیری‌های لازم برای میزبانی انجام شد که جای تحسین دارد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .