عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اکران مستند دریای خاک در سالن خلیج فارس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان

در راستای برگزاری اجلاسیه 4000 شهید استان گلستان صورت گرفت:

اکران مستند دریای خاک در سالن خلیج فارس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان

 در راستای برگزاری اجلاسیه 4000 شهید استان گلستان، روز شنبه بیست و دوم آبان مستند دریای خاک در سالن خلیج فارس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با حضور دانشجویان، مسئولین دانشگاه، سردار رحیمیان، سردار معینی زاده و خانواده شهدا اکران شد.

دکتر نجفی نژاد در ابتدای این برنامه با اشاره به جایگاه والای شهدا گفت: شهدا دین خودشان را به جامعه با ایثار بزرگترین سرمایه الهی که جان شیرینشان بود ادا کرده و برای دفاع از ارزش‌های الهی و دفاع ار آرمان‌های جمهوری اسلامی جان خودشان را فدا کردند.

رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با اشاره به وجود توطئه‌های دشمنان انقلاب گفت: جوانان ما در دوران هشت سال دفاع مقدس و در عرصه‌های مختلف به مبارزه با توطئه‌های دشمنان پرداختند و امروزه نیز در بسیاری از عرصه‌ها شاهد ایثار و جوانمردی بسیاری جوانان کشورمان هستیم.

مسئول کمیته دانشجویی اجلاسیه 4000 شهید استان گلستان اهمیت ایثارگری‌ و از خودگذشتگی شهدای مدافع حرم را بسیار والا دانست و افزود: در دفاع از ارزش‌ها و مرزهای آرمانی ما که خارج از مرزهای جغرافیایی است شاهد جان‌فشانی مدافعان حرم هستیم که در این سرزمین‌ها برای دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب مشغول جهاد و ایثارگری هستند.

دکتر نجفی‌نژاد با اشاره به برگزاری اجلاسیه 4000 شهید استان گلستان گفت: برنامه‌های مختلفی نظیر مسابقات قرآنی، فرهنگی و المپیادهای ورزشی برای دانشجویان برگزار شده است و دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در روز 16 آذرماه میزبان کنگره دانشجویی این اجلاسیه خواهد بود.

همچنین مراسم بزرگ اجلاسیه 4000 شهید استان گلستان نیز در تاریخ 25 آذر با حضور جمع کثیری از مردم انقلابی وشهید پرور استان برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است مستند دریای خاک مرور خاطرات زندگی شهید رضا احسن است که به تهیه کنندگی و کارگردانی علی فوجردی از دانشجویان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی تهیه و تولید شده است.

اکران مستند دریای خاک در سالن خلیج فارس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .