عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » امضاء تفاهم نامه همکاری استاندارد و بهزیستی گلستان


امضاء تفاهم نامه همکاری استاندارد و بهزیستی گلستان

امضاء تفاهم نامه همکاری استاندارد و بهزیستی گلستان

ادارات کل استاندارد و بهزیستی گلستان تفاهم نامه مشترک همکاری امضاء کردند.

تفاهم نامه اداره کل استاندارد و اداره کل بهزیستی گلستان در اجرای قانون سازمان ملی استاندارد ایران و نیز بند 9 صورتجلسه کارگروه استانداردسازی و ارتقای کیفیت کالا و خدمات با هدف تسریع و تسهیل امر بازرسی از تجهیزات زمین بازی مستقر در مهدهای کودک گلستان امضا شد.

این تفاهم نامه در 5 ماده منعقد شد و اداره کل استاندارد گلستان را متعهد به انتخاب و معرفی شرکت بازرسی، بازرسی از تجهیزات تفریحی مستقر در مهدهای کودک، اعلام نواقص احتمالی تجهیزات بازرسی شده به اداره کل بهزیستی و پرداخت هزینه های بازرسی مرحله اول مطابق با تعرفه های اعلام شده نمود.

اداره کل بهزیستی نیز طبق این تفاهم نامه ملتزم به ارائه فهرست مهدهای کودک دارای تجهیزات زمین بازی، ارائه فهرست کلیه تجهیزات زمین بازی مستقر در مهدهای کودک، هماهنگی با مهدهای کودک و اطلاع رسانی به آنها، معرفی نماینده جهت همراهی بازرسان، اعلام نواقص احتمالی به مهدهای کودک استان جهت پیگیری و رفع آن و پیگیری و نظارت بر دریافت گواهینامه ایمنی تجهیزات بازی مستقر در مهدهای کودک گلستان شد.

محمود فرمانی به عنوان نماینده اداره کل استاندارد گلستان و ابراهیم غفاری به نمایندگی از اداره کل بهزیستی گلستان این تفاهم نامه را امضا کردند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل استاندارد گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .