عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه مشترک پلیس فتا با معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی گلستان


جلسه مشترک پلیس فتا با معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی گلستان

جلسه مشترک پلیس فتا با معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی گلستان

 

 در راستای تدوین و ابلاغ دستورعمل ارایه خدمات مسافرتی و گردشگری در فضای مجازی جلسه مشترک سرپرست پلیس فتای استان با معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان در راستای تدوین و ابلاغ دستورالعمل ارایه خدمات مسافرتی و گردشگری در فضای مجازی و جلوگیری از فعالیت افراد و گروه های غیرمجاز ، جلسه ای با حضور مومنی سرپرست پلیس فتای استان، رحمان فرمانی معاونت گردشگری، کارشناس دفاتر خدمات مسافرتی استان، کارشناس حراست اداره کل میراث فرهنگی استان گلستان و مسوول دایره جرایم سایبری پلیس فتا در دفتر پلیس فتای استان گلستان برگزار شد.

در این جلسه معاونت گردشگری استان گلستان ضمن ارایه قوانین مربوط به جلوگیری از فعالیت افراد و گروه های غیر مجاز در فضای مجازی با  اشاره به روند رو به رشد فعالیت این افراد گفت :  به منظور پیشگیری از حوادث اجتماعی، اقتصادی ، فرهنگی و همچنین جلوگیری از ایجاد دلسردی در واحد های مجاز به دلیل فعالیت واحد های غیرمجاز بدون داشتن مکان و شرایط قانونی باید به طور جدی نسبت به شناسایی واحدهای فاقد مجوز اقدام و از فعالیت آن ها جلوگیری شود.

در ادامه این جلسه ضمن  تبادل دستورالعمل های مربوط به فعالیت و ارایه خدمات مسافرتی و گردشگری در فضای مجازی نسبت به ممانعت از فعالیت  افراد و گروه های فاقد مجوز از طریق وب سایت و شبکه های اجتماعی تاکید شد.

همچنین در پایان  مقرر شد زمینه های همکاری هر دو ارگان در حوزه های مختلف در قالب تفاهم نامه ای میان اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و پلیس فتای استان تنظیم و تدوین شود.

لازم به ذکر است  نظر به توسعه روزافزون فن آوری اطلاعات و توانمندی های فضای مجازی در راستای تامین نیازهای بازاریابی، تبلیغات و خدمات صنعت گردشگری و به جهت وجود برخی از فعالیت های غیرمجاز و فاقد استانداردهای لازم، دستور عمل ارایه خدمات مسافرتی و گردشگری در فضای مجازی و الحاقیه آن توسط معاونت گردشگری کشور با عنوان "شیوه نامه ایجاد سامانه بازاریابی و فروش خدمات سیاحتی و گردشگری در فضای مجازی" توسط معاون گردشگری کشور به ادارات کل میراث فرهنگی استان ها ابلاغ شده است.

شایان ذکر است تمامی شهروندان و واحد های مجاز می توانند نسبت به معرفی واحدهای غیر مجاز در سایت های مجازی از طریق شماره 017-3224581 با این اداره کل همکاری نمایند. 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .