عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیرعامل گاز گلستان بر همکاری مشترکین درخصوص صرفه جوئی درمصرف گاز تاکید كرد


مدیرعامل گاز گلستان بر همکاری مشترکین درخصوص صرفه جوئی درمصرف گاز تاکید كرد

 

به گزارش روابط عمومی شرکت گازاستان گلستان مهندس صفر علی جمال لیوانی یکبار دیگر بر همکاری مشترکین عزیز درخصوص صرفه جوئی درمصرف گاز و همچنین رعایت دقیق نکات ایمنی تاکید کرد.

 وی گفت:حسب پیش بینی سازمان هواشناسی در خصوص ورود جبهه هوای سرد به استان و سردشدن تدريجي هوای در روزهای آینده از تمامی مصرف کنندگان عزیز تقاضا داریم همچون گذشته با این شرکت نهایت همکاری را نموده و بار دیگر با همراهی و همیاری شما هم استانیهای عزیز بتوانیم در مصرف گاز نهایت صرفه جوئی را بعمل آورده تا دراستمرار و تامين جریان گاز مشکلی پیش نیايد .

 مهندس جمال لیوانی افزود:مصرف کنندگان عزیزتوجه داشته باشند با انجام چند کار ساده منجمله پوشیدن لباسهای ضخیم زمستانه ، استفاده از یک بخاری در منزل ، کم کردن یک درجه از گرمای محیط منزل ، نصب پرده های ضخیم ، مسدود كردن روزنه هاي ورود هواي سرد با در نظر گرفتن هواي مورد نياز براي سوخت وسايل گاز سوز و .... می توانند کمک بزرگی به شرکت گاز نمایند.

  وي ادامه داد: ازمهمترین موارد دیگری که مشترکین عزیز باید به آن توجه داشته باشند تنظیم دمای اتاق درحد استاندارد بین 18 تا 21 سانتیگراد مي باشد كه دماي رفاه بوده رعايت آن نقش زيادي در كاهش مصرف گاز دارد

  مهندس جمال لیوانی تصریح کرد : صرفه جوئی آن نیست که کم مصرف کنیم ، بلکه صرفه جویی درست مصرف کردن است بنابراين بیائیم با مدیریت مصرف گازطبیعی امکان توسعه گازرسانی در این استان سرسبز را فراهم ساخته و انرژی مورد نیاز نسلهای آینده را هدر ندهیم .

 مدیرعامل گازگلستان در خاتمه اظهار داشت:نکته دیگری که حائز اهمیت است رعایت نکات ایمنی است که مشترکین عزیز در این خصوص باید نهایت دقت را داشته باشند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .