عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » عملیات حفظ دام های خاویاری توسط یگان حفاظت شیلات گلستان برگزار شد


عملیات حفظ دام های خاویاری توسط یگان حفاظت شیلات گلستان برگزار شد

 ماموران یگان ویژه حفاظت شیلات استان طی عملیات شبانه دریایی، با هدف حفظ دام های خاویاری در حوزه های گمیشان، خواجه نفس و میانقلعه به دریا اعزام شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل شیلات گلستان، فرمانده یگان حفاظت شیلات استان با اعلام این خبر گفت: این عملیات در جهت لنگر کشی، جمع آوری دام های غیر مجاز، حفاظت از دام های خاویاری و شرکتهای تعاونی پره در حوزه های نامبرده انجام شد که طی آن مامورین گشتی یگان توانستند تعداد 2100 رشته دام فلسدار، 12 شاخه لنگر و 16 کیلوگرم ماهی استخوانی کشف و ضبط نمایند و 27 قطعه بچه ماهی غضروفی زنده در دریا رها سازی گردید.

سرهنگ پاسدار غفار سعیدی نسب بیان داشت: در عملیاتی دیگر با همین مضمون نیز مامورین یگان حفاظت شیلات گلستان، در حوزه گمیشان و میانقلعه، تعداد 1500 رشته دام فلسدار و 19 شاخه لنگر کشف و ضبط نمودند و 28 قطعه ماهی غضروفی زنده نیز در دریا رها سازی کردند.

همچنین یک مرحله گشت مشترک با هدف مبارزه با قاچاق کالا و ارز (ماهیان خاویاری و خاویار) در بازار ماهی فروشان بندرترکمن، انجام شد که طی بازدید از غرفه ها مقدار 24 کیلوگرم گوشت ماهی خاویاری از نوع تاس ماهیان، کشف و ضبط شد.

در این عملیات که به صورت مشترک و با حضور فرمانده یگان حفاظت شیلات استان، مامورین این یگان، نماینده اداره کل شیلات، اداره کل صنعت معدن و تجارت استان و نمایندگان پلیس آگاهی انجام شد، فرمانده یگان حفاظت شیلات استان گفت: گوشت ماهی خاویاری کشف شده در این عملیات بلاصاحب بوده که پس از بررسی های لازم، پرونده تشکیل شده، جهت رسیدگی قضایی به اداره حقوقی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان ارسال گردید.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل شیلات استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : شیلات 1
  • بازدید : 916
  • کد خبر : 28772