عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نهادینه کردن از خود گذشتگی، عطوفت و مهربانی در جامعه نیاز روز است


نهادینه کردن از خود گذشتگی، عطوفت و مهربانی در جامعه نیاز روز است

نهادینه کردن از خود گذشتگی، عطوفت و مهربانی در جامعه نیاز روز است

 مدیر کل زندانها در دیدار با مدیر کل صدا و سیمای استان گلستان، گفت: نهادینه کردن فرهنگ از خود گذشتگی، عطوفت و مهربانی در جامعه نیاز روز است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل زندانهاي استان گلستان: علیرضا رضوانی مدیر کل زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان گلستان در دیدار با بهرام عبدالحسینی، مدیر کل صدا و سیما، گفت: نیاز است فرهنگ از خودگذشتگی ، عطوفت و مهربانی در جامعه نهادینه شود تا موجبات کاهش جمعیت کیفری را شاهد باشیم.

وی افزود: ترویج فرهنگ گذشت و ایثار در بین احاد جامعه تاثیر بسزایی در کاهش جمعیت زندانیان دارد چرا که اولا با نهادینه شدند این فرهنگ اسلامی شاهد کاهش جمعیت کیفری خواهیم بود در ثانی شکات بر مبنای همین فرهنگ اعلام رضایت نموده و کاهش امار زندانیان را در پی دارد.

رضوانی در ادامه افزود: نگاه سازمان زندانهای کشور بر مبنای اصلاح و تربیت است و امیدواریم که با همراهی و تعامل موثر با صدا و سیمای استان در این مهم بیش از پیش موفق عمل نمائیم.

در ادامه مهندس عبدالحسینی، مدیر کل صدا و سیمای استان گلستان، ضمن تقدیر و تشکر از مدیرکل زندانها، گفت: اقدام در جهت اصلاح و تربیت را از وظایف و تکالیف خود می دانیم.

وی افزود: با اداره کل زندانها، نهایت همکاری را در جهت گسترش امور فرهنگی و تربیتی، آموزش برنامه های خبری و تصویری و اطلاع رسانی اخبار زندانها خواهیم داشت.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : زندانها
  • بازدید : 616
  • کد خبر : 28981