عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 260 تصفیه خانه فاضلاب در شهرک های صنعتی کشور در حال اجرا، ساخت و طراحی است


260 تصفیه خانه فاضلاب در شهرک های صنعتی کشور در حال اجرا، ساخت و طراحی است

 معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور گفت: در راستای حفاظت از محیط زیست 260 تصفیه خانه فاضلاب در شهرک ها و نواحی صنعتی کشور اجرا، ساخت و طراحی شده است.

 به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی گلستان ، مهندس علی یزدانی در بازدید از ناحیه صنعتی آزادشهر اظهارداشت: از این تعداد، 188 تصفیه خانه فاضلاب به بهره برداری رسیده 22 تصفیه خانه در دست ساخت و 47 تصفیه خانه نیز در دست طراحی است.

 مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران با اشاره به آمار جوازهای صنعتی صادر شده در کل کشور تصریح کرد: بر اساس آخرین آمار تاکنون حدود 6 هزار جوار صنعتی در کل کشور صادر شده است که از صفر تا 99 درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند.

 یزدانی یادآور شد: همچنین تاکنون 88 هزار و 122 واحد تولیدی پروانه بهره برداری دریافت کرده اند که بر این اساس برای بیش از دو میلیون و 500 هزار نفر اشتغال ایجاد شده است.

 مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در ادامه به آمار و ارقام تسهیلات پرداختی بانک ها به بنگاه ها و واحدهای تولیدی در راستای رفع موانع تولید اشاره کرد و اظهارداشت: تا تاریخ 13 دی ماه، تعداد10 هزار و 745 بنگاه که از طریق سایت بهین یاب نسبت به ثبت نام برای دریافت تسهیلات اقدام کردند با بانک قرارداد منعقد کردند که از این تعداد تاکنون ده هزار و 514 بنگاه تسهیلات دریافت کردند.

 وی گفت: تاکنون مبلغی بالغ بر 8 هزار میلیارد قرارداد منعقد و هفت هزار و پانصد میلیارد ریال تسهیلات به بنگاه های تولیدی به منظور کمک به رونق تولید و رفع موانع و مشکلات این واحدها پرداخت شده است.

 گفتنی است این آمار تنها مربوط به آن دسته از بنگاه ها و واحدهای تولیدی است که از طریق سایت بهین یاب نسبت به ثبت نام برای دریافت تسهیلات اقدام کرده اند. برخی از واحدهای تولیدی با مراجعه حضوری به بانک ها خواستار دریافت تسهیلات بوده اند که بر اساس تکلیف بانک مرکزی همه بانک ها موظفند در قالب طرح رونق اقتصادی برای اعطای تسهیلات به بنگاههای کوچک و متوسط اقدام کنند.

 معاون وزیر و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در سفر یکروزه خود به استان گلستان از شهرک ها و نواحی صنعتی این استان بازدید کردند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت شهرک های صنعتی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .