عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دعوت 2 خواهر از گلستان به رقابت های انتخابی تیم ملی تنیس روی میز


دعوت 2 خواهر از گلستان به رقابت های انتخابی تیم ملی تنیس روی میز

فدراسیون تنیس روی میز با پیشنهاد سرمربی تیم های ملی زنان ایران، مریم و مهشید صامت 2 خواهر ورزشکار از گلستان را به رقابت های انتخابی تیم ملی دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی ورزش و جوانان گلستان ، این 2 خواهر جزو برترین ورزشکاران تنیس روی میز کشور هستند که همراه با 16 بازیکن از دیگر نقاط کشور به این اردوی دو مرحله ای دعوت شدند.

ورزشکاران دعوت شده به این اردوی انتخابی شامل 16 نفر برتر آخرین رنکینگ ملی با تخصیص امتیازات پایه و 2 ورزشکار به تشخیص کادر فنی هستند.

مریم صامت با 7.5 امتیاز در رنکینگ چهارم کشور بعد از ندا شهسواری، مهشید اشتری و صبا صفری قرار دارد و مهشید صامت نیز با کسب 3.5 امتیاز در رنکینگ 13 این جدول قرار دارد.

بازیکنان دعوت شده به اردوی انتخابی تیم ملی تنیس روی میز از استان های کرمانشاه، خراسان رضوی، مازندران، گلستان، البرز، اصفهان، تهران، مرکزی، همدان و فارس هستند.

بنا به اعلام فدراسیون تنیس روی میز ایران، هر 2 مرحله رقابت های انتخابی تیم ملی بصورت دوره ای و 3 گیم از 5 گیم برگزار می شود.

در مرحله اول 18 ورزشکار دعوت شده به رقابت می پردازند و با در نظر گرفتن امتیازات کسب شده، هشت ورزشکار به مرحله دوم راه می یابند که پس از محاسبه مجموع امتیازات (امتیازات پایه رنکینگ ملی + امتیازات مرحله اول + امتیازات مرحله دوم )، نفرات برتر به ترتیب مقام معرفی خواهند شد.

مرحله اول این پیکارها از 6 تا 8 بهمن و مرحله دوم از 9تا 10 این ماه در آکادمی تنیس روی میز مجموعه انقلاب تهران برگزار می شود.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .