عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری همایش بازاریابی و تعاملات شبکه ای در تعاونی ها

مدیرکل تعاون و کار خبرداد:

برگزاری همایش بازاریابی و تعاملات شبکه ای در تعاونی ها

برگزاری همایش بازاریابی و تعاملات شبکه ای در تعاونی ها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: همایش بازاریابی و تعاملات شبکه ای در تعاونی ها در 18 بهمن برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان، دکتر سعید مازندرانی در سومین نشست تخصصی مشترک کمیته عدالت بنیانی با اتاق تعاون، با اشاره به ظرفیت بالای تعاونی ها در تولید، بر پیگیری جهت رفع مشکلات آنانتاکید کرد و افزود: یکی از عمده ترین مشکلات شرکت های تعاونی بحث بازاریابی و فروش محصولاتبه ویژه در عرصه صنایع دستی و پوشاک است.

وی اضافه کرد: برای توانمند کردن تعاونی ها در مقوله فروش محصولات و افزایش تعاملات آنان با بکدیگر، همایش بازاریابی و تعاملات شبکه ای در تعاونی ها در 18 بهمن ماه برگزار خواهد شد.

دکتر مازندرانی بسیاری از تولیدات تعاونی ها را دارای پتانسیل و قابلیت صادرات دانست و تصریح کرد: عدم شناخت از بازار خارجی یکی از موانع بر سر راه صادرات تعاونی هاست که این مشکل با وجود واسط و حلقه ارتباط بین تولیدکننده و بازار خارجی می تواند برطرف گردد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با تاکید بر اهمیت دخالت مردم در اقتصاد، خاطرنشان کرد: توسعه استان باید درون زا شود و برای این کار باید از ظرفیت های داخل استان و شرکت های خصوصی و تعاونی استفاده کنیم.

وی افزود: ابتر ماندن برخی پروژه ها در استان باعث آسیب دیدن اعتمادمردم برای مشارکت عمومی در طرح های اقتصادی شده بود که با رویکرد دولت، این روند رو به بهبود است.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 586
  • کد خبر : 29903