عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری جشن عشایر گلستان بمناسبت دهه مبارک فجر


برگزاری جشن عشایر گلستان بمناسبت دهه مبارک فجر

 به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر به همت سازمان جهادکشاورزی استان گلستان و اداره کل عشایری گلستان با حضور مسوولان کشوری، استانی و عشایر امروز در سالن شهدای شهرستان مراوه تپه جشن عشایر برگزارشد.

در این مراسم باشکوه مهندس قندالی رییس سازمان امور عشایری کشور، دکتر مهاجررییس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان، طهماسبی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان ، غراوی نماینده مردم کلاله .مینودشت .گالیکش و کلاله ،دکتر قوامی رییس فراکسیون عشایر مجلس شورای اسلامی، دکتر علیپور مدیر کل عشایری گلستان، مدیران کل عشایری خراسان رضوی و شمالی و مدیران استانی و نظامی و شهرستان عشایر و تولیدکنندگان هم حضور داشتند.

 رییس سازمان امور عشایری کشور در مراسم جشن عشایر استان گلستان در شهرستان مراوه تپه گفت: ۲۵۰ میلیارد تومان تسهیلات با کارمزد ۴ درصد به عشایر تخصیص داده شده است .

مهندس قندالی در این مراسم افزود: خداوند در دهه مبارک فجر بزرگترین عیدی را به عشایر که همانا باران بود به ما داد.

وی ادامه داد: عشایر در کشور نمادی از فرهنگ و آداب و رسوم اسلامی هستند و عشایر در کشور بصورت کارگاه تولید هستند و در امر تولیدات کشاورزی فعال هستند.

مهندس قندالی اظهار داشت: از فراکسیون عشایر مجلس شورای اسلامی تقدیر می کنم و همچون گذشته درخواست کمک می کنم.

رییس سازمان امور عشایری کشور اضافه کرد: در حوزه تسهیلات ۲۵۰ میلیارد تومان با کارمزد ۴ درصد به عشایر تخصیص داده شده است که ۵۰ درصد عشایر زیر نظر صندوق توسعه عشایر و بیمه محصولات کشاورزی قرار گرفتند.

وی افزود: شاخص ترین جشن ها در ستاد دهه مبارک فجر کشور در حوزه عشایر اتفاق می افتد و عشایر مردمی غیور؛ با صداقت ، وفادار، پرتلاش و.... هستند که بعنوان سربازان خط مقدم جبهه اقتصاد مقاومتی به شمار می آیند.

مهندس قندالی تاکید کرد: دولت و همچنین وزارت جهاد کشاورزی بصورت جد و مستمر از عشایر حمایت می کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان در مراسم جشن عشایر استان گلستان در شهرستان مراوه تپه گفت: از برگزار کنندگان جشن قدردانی می کنم.

طهماسبی افزود: جهادکشاورزی استان گلستان ۷۳ پروژه را افتتاح می کند که افتتاح بهره برداری پروژه ها در استان گلستان به برکت خون شهدا است .

وی اضافه کرد: قدرت ایران از منطقه ای به قدرت جهانی تبدیل شده است اینها به برکت اسلام است، امنیت ایران یکی از نعمت های بزرگ خداوند است که به ایرانیان داده شده است.

طهماسبی اظهار داشت : برگزاری جشن های دهه مبارک فجر قدردانی از امام راحل و شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی و بیعت با رهبری است .

در پایان این مراسم از دکتر مهاجر رییس سازمان جهادکشاورزی گلستان به پاس تلاش و زحمات در ارتقای تولیدات کشاورزی با اهدای لوح تقدیر از طرف رییس سازمان امور عشایری کشور قدردانی شد.

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .