عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پرتردد ترین محور ارتباطی استان در نوروز امسال گرگان – علی آباد می باشد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان:

پرتردد ترین محور ارتباطی استان در نوروز امسال گرگان – علی آباد می باشد

پرتردد ترین محور ارتباطی استان در نوروز امسال گرگان – علی آباد می باشد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت که پرتردد ترین محور ارتباطی استان در نوروز امسال گرگان – علی آباد است.

 مهدی میقانی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در روز هفتم فروردین امسال تردد 38 هزار و 938 خودرو در محور گرگان – علی اباد ثبت شده است.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان- وی در خصوص تردد در محورهای ورودی به استان در روز هفتم فروردین گفت: تردد 38 هزار و 311 خودرو در چهار محور ورودی به استان ثبت شده که بیشترین آن در محور گلوگاه – گرگان با 19 هزار و 995 خودرو بوده است.

 به گفته وی محورهای ورودی جنگل گلستان – سه راهی کلاله، شاهرود – گرگان (توسکستان) و خوش ییلاق – آزادشهر به ترتیب رتبه دوم تا چهارم تردد خودروها را به خود اختصاص داده اند.

 وی از رانندگان گذری در محورهای ارتباطی استان درخواست کرد با سرعت مطمئنه و توجه به تابلوها به مسافرت خود ادامه دهند.

 در نوروز امسال با شعار 'تندرستی، پاداش رانندگی ایمن' علاوه بر استقرار پلیس راهنمایی و رانندگی، 40 گروه راهداری با حضور 380 نفر و به خدمت گرفتن 160دستگاه ماشین آلات راهسازی به مسافران خدمات ارائه می کنند.

 در استان گلستان بیش از 5 هزار کیلومتر راه ارتباطی اعم از اصلی، فرعی و روستایی وجود دارد که طبق پایش سه سال اخیر دستگاه های مرتبط، 123 نقطه آن دارای خطر بروز تصادف است که 48 نقطه جزو نقاط پرتصادف به شمار می رود.

 همچنین طبق گزارش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از آغاز طرح نوروزی در 25 اسفند 95 تا هفتم فروردین 96، تعداد 85 فقره تصادف رانندگی رخ داده که پنج فقره تصادف فوتی با پنج کشته، 64 فقره تصادف جرحی با 72 مجروح و 16 فقره تصادف خسارتی بوده است.

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .