عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » روز جهانی بهداشت؛ فرصتی برای شناسایی ومعرفی بزرگترین مشکلات بهداشتی بشر

دکتر احمد نصرتی:

روز جهانی بهداشت؛ فرصتی برای شناسایی ومعرفی بزرگترین مشکلات بهداشتی بشر

روز جهانی بهداشت؛ فرصتی برای شناسایی ومعرفی بزرگترین مشکلات بهداشتی بشر

 به گزارش روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان ، دکتر نصرتی به مناسبت روز جهانی بهداشت که هر ساله در روز 7 آوریل به مناسبت سالگرد تاسیس سازمان بهداشت جهانی گرامی داشته می شود گفت: این روز درواقع فرصتی است برای شناسایی ومعرفی بزرگترین مشکلات بهداشتی بشر و امسال موضوع معرفی شده بر اساس بررسی های به عمل آمده ، موضوع افسردگی برای معرفی درسال جاری انتخاب شده است.

وی گفت : این روز فرصتی منحصر به فرد برای انجام اقداماتی مربوط به موضوع بهداشتی ویژه ای که نگرانی مردم در سراسر جهان است را فراهم می کند .

دکتر نصرتی با توجه به اینکه افسردگی همه سنین ، همه سطوح زندگی وهمه کشورها را در برمی گیرد و این امر باعث اضطراب روانی وتاثیر برتوانایی مردم حتي درانجام ساده ترین کارهای روزمره و گاهی پيامدهاي مخربي در روابط خانوادگی ودوستانه وعدم توانایی ادامه زندگی می شود موضوع مهمی است.

مدیر درمان تامین اجتماعی گلستان افزود : در بدترین حالت ، افسردگی می تواند منجر به خودکشی شود و بر اساس آمار درحال حاضر دومین علت اصلی مرگ ومیر در بین افراد 29-15 سال است ، در عین حال ، افسردگی می تواند پیشگیری و درمان شود . شناخت بهتر از ماهيت افسردگی ، چگونگی پیشگیری و درمان آن ، کمک خواهد کرد و منجر میشود که افراد بیشتری به دنبال کمک و راهنمایی باشند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .