عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تقدیر استاندار گلستان از مدیرعامل شرکت آبفار استان


تقدیر استاندار گلستان از مدیرعامل شرکت آبفار استان

تقدیر استاندار گلستان از مدیرعامل شرکت آبفار استان

 

استاندار گلستان به پاس تلاشهای صورت گرفته در جهت صیانت از حقوق شهروندی و رعایت عفاف و حجاب در شرکت آب و فاضلاب  روستایی استان گلستان از مهندس شکیبافر مدیرعامل این شرکت تقدیر نمود.

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفار گلستان بر اساس ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی استان در حوزه صیانت از حقوق شهروندی و عفاف و حجاب در سال 94  که توسط کارشناسان و بازرسین منتخب استاندار گلستان صورت گرفت این شرکت در حوزه صیانت از حقوق شهروندی امتیاز 98 و در حوزه رعایت عفاف و حجاب امتیاز 90 را از مجموع 100 امتیاز کسب نمود و مورد تقدیر کتبی استاندار محترم گلستان قرار گرفت.

در متن تقدیر نامه دکتر حسن صادقلو استاندار گلستان به مهندس شکیبافر مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان آمده است:

اقدامات ارزشمند شما در فعالیتهای ستاد صیانت استان، تاثیر بسزایی در تقویت و ترویج عفاف و حجاب و صیانت از حقوق شهروندی داشته و افزایش رضایتمندی مردم و مسئولین نظام را فراهم نموده است.

بدینوسیله از تلاش صادقانه و بی شائبه شما قدر دانی نموده و توفیقات روز افزونتان را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی در ظلل توجهات حضرت بقیه الله الااعظم (عج) و تحت رهبری ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظلله العالی ) و دولت تدبیر و امید از خداوند متعال مسئلت دارم.

تقدیر استاندار گلستان از مدیرعامل شرکت آبفار استان

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .