عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فوتوالی ایران با حضور نمایندگان گلستانی نایب قهرمان آسیا شد


فوتوالی ایران با حضور نمایندگان گلستانی نایب قهرمان آسیا شد

 تیم ملی الف ایران با ترکیبی گلستانی در دیدار نهایی رقابت های فوتوالی قهرمانی آسیا برابر تایلند در یک مبارزه تماشایی شکست خورد و به مقام دوم قاره کهن آسیا دست یافت.

به گزارش روابط عمومی ورزش و جوانان استان گلستان و به نقل از فدراسیون انجمن های ورزشی، در این دیدار مهیج که عصرشنبه 9 اردیبهشت ماه برگزار شد، تیم الف ایران متشکل از عثمان سن سبیلی و جمیل کراز گلستان با نتایج 18 بر 11و 18 بر 13 (دو بر صفر) مغلوب حریف قدرتمند خود شد و به مقام نایب قهرمانی آسیا دست یافت.
تیم ایران در این پیکار دیدنی و حساس، نمایش خوبی داشت اما ملی پوشان تایلند که از امتیاز میزبانی برخوردار بودند با ارایه یک بازی هوشمندانه در نهایت به برتری رسیدند و قهرمان شدند.
از سویی دیگر تیم ملی ب ایران ( حامد شادان و وحید ایمری از گلستان) در دیدار رده بندی مغلوب تیم ملی ب تایلند شد و در رده چهارم آسیا قرار گرفت.
همچنین از سوی کمیته برگزاری مسابقات، حامد شادان به عنوان پدیده رقابت ها معرفی شد و جایزه ویژه ای به وی اهدا گردید.
ملی پوشان ایران را در این مسابقات معتبر قاره، مهرداد رجبی به عنوان مربی و مسعود خسروی سرپرست انجمن فوتوالی به عنوان مدیر هدایت می کردند.
رقابتهای فوتوالی قهرمانی آسیا با حضور 14 تیم در چهار گروه در شهر کان چانابوری کشور تایلند برگزار ‌شد و با شناخت تیم های برتر بکار خود پایان داد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .