عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ارتقای ایمنی راهها سیاست اصلی سازمان است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان:

ارتقای ایمنی راهها سیاست اصلی سازمان است

ارتقای ایمنی راهها سیاست اصلی سازمان است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان، سیاست و اولویت سازمانی خود را در سال 96، ارتقای ایمنی راه ها بیان و اظهار امیدواری کرد که با تلاش مضاعف و همدلی در سال جاری، شاخص های ارزیابی عملکرد را بهبود ببخشیم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان، مهدی میقانی در جلسه شورای راهداری و حمل و نقل که با حضور "بابک طالبی" مدیرکل دفتر امور سرمایه گذاری و نظارت و بهره برداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در سالن اجتماعات اداره کل برگزار شد، تلاش ها و کسب موفقیت های خوب کارکنان را در سال گذشته بویژه در طرح نوروزی 96 ستود.

وی گفت که کسب موفقیت های خوب مانند کاهش 16 درصدی تلفات جاده ای در سال 95 نسبت به سال 94 و همچنین کاهش 9 نفر کشته در ایام نوروز امسال، عدد بزرگی است که جای قدردانی و تشکر از تلاش مجموعه دارد.

میقانی، فعالیت های حوزه راهداری را بسیار با اهمیت و شیرین دانست و افزود: این کارها چون باعث جلوگیری از دست دادن جان انسان ها می شود، بسیار ارزشمند است.

وی اظهار داشت که نباید از مشکلات راه ها هم از جمله وجود دستفروشان، غفلت کرد و بی تفاوت گذشت زیراکه فراموشی و بی تفاوتی نسبت به آن، آسیب هایی به همراه دارد که بعدها گریبانگیر ما خواهد شد.

میقانی اشاره ای هم به مجتمع های خدماتی بین راهی کرد و گفت: در حال حاضر 14 مجتمع در حال بهره برداری، 10 مجتمع در حال ساخت و 11 مجتمع در حال دریافت موافقت اصولی در استان وجود دارد که در تلاشیم در سال جاری کیفیت خدمات دهی آنان را ارتقا بخشیم تا به مقصود سازمانی خود برسیم.


 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .