عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مراسم تکریم و معارفه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان برگزار شد

با حضور معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای:

مراسم تکریم و معارفه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان برگزار شد

 خداداد مقبلی معاون ساخت و نگهداری راههای روستایی و فرعی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با سفر به گرگان و طی مراسمی، حکم عادل مصدقی را بعنوان مدیرکل جدید راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان به نیابت از ریاست سازمان متبوع، تقدیم و از زحمات 11 ساله مهدی میقانی، مدیرکل پیشین تقدیرکرد.

به گزارش روابط عمومی، در این مراسم معاون عمرانی استاندار گلستان و تنی چند از مدیران استانی، فرماندهان نظامی و انتظامی نیز حضور داشتند.
مقبلی در این مراسم، رفع نقاط پرحادثه، ایمن سازی راهها و اتمام پروژه های نیمه تمام را مهمترین اولویت های کاری دو حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور برشمرد و گفت: برای موفقیت در بحران تلفات و تصادفات جاده ای علاوه بر اقدامات ایمن سازی فیزیکی، نیازمند بهره مندی از ظرفیت های ملی و استانی و تقویت فرهنگ ایمنی عبور و مرور هستیم.
به گفته وی، هماهنگی و تلاش تیم فرهنگی استان و کشور می تواند بحران تلفات جاده ای شبکه ارتباطی کشور را موفق کند.
معاون ساخت و نگهداری راههای روستایی و فرعی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اظهارداشت: سالانه 7 درصد تولید ناخالص ملی صرف تصادفات و تلفات جاده ای می شود که مانند خوره ای اعتبارات عمرانی و زیرساختی را می بلعد و دولت و مردم این هزینه ها را می پردازند.
مقبلی، سفرهای استانی ریاست جمهوری، کمیسیون عمران و نایب رئیس مجلس شورای اسلامی را به استان فرصتی برای توزیع اعتبارات و اجرای مصوبات آنها بیان کرد که با کمک ستاد، نصیب استان خواهد شد.
وی در پایان هم با تقدیر از تلاش های مهدی میقانی مدیرجهادی و پرتلاش سازمان در استان تصریح کرد که پرچم خدمتگزاری دو حوزه راهداری و حمل و نقل گلستان هم اکنون بدست یکی دیگر از مدیران جهادی بومی و مجرب در راهداری سپرده شده که امیدواریم رضایت بخش باشد.
پس از این مراسم، اولین شورای معاونین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با مدیریت جدید نیز با حضور این مقام سازمانی برگزار شد.

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .