عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کسب 5مدال توسط ورزشکاران گلستانی و دعوت به اردوی تیم ملی

در جشنواره ورزشی کم توانان ذهنی انجام شد:

کسب 5مدال توسط ورزشکاران گلستانی و دعوت به اردوی تیم ملی

کسب 5مدال توسط ورزشکاران گلستانی و دعوت به اردوی تیم ملی

 در دوازدهمین جشنواره فرهنگی ورزشی کم‌توانان ذهنی تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور که با مشارکت فدراسیون جانبازان و معلولین  در پنج رشته فوتسال، تنیس روی میز، شنا، دوو میدانی، آمادگی جسمانی در دو بخش آقایان و بانوان باشرایط سنی تا 30سال  در اردوگاه‌های شمال کشور ،تنکابن وبابلسر از۱۶ اردیبهشت ماه به مدت 5 روز برگزار شد، ورزشکارانی گلستانی توانستندبا درخشش دراین دوره ازرقابت ها وکسب 5 مدال به کار خود پایان دهند.

مدیرکل بهزیستی استان دراین باره گفت: دراین جشنواره 350 ورزشکار، مربی و همراه از 17 استان کشور در 5 رشته ورزشی در اردوگاه «شهید عظیمی»، سالن های ورزشی «سرداران شهید نوبخت» و «مرحوم مجدآرا بهنمیر» و استخر «غدیر» با هم رقابت کردند که درنهایت در مسابقات تنیس روی میز، حبیب اله بهابادی مقام دوم ،درمسابقات دوومیدانی که در سه ماده 60 متر، 400 متر و 1500 متر برگزار شد ، در ماده 60 متر مهدی کر به عنوان دومین نفر از خط پایان گذشت و درماده 400متر نیز ورزشکار گلستانی ،بعنوان  نخستین  نفر ازخط پایان گذشت .

دکتر غفاری افزود: دربخش بانوان نیز دررشته دوو میدانی و آمادگی جسمانی به ترتیب مقام دوم و سوم به ورزشکاران گلستانی اختصاص یافت.

وی یادآور شد: در مسابقات فوتسال کم توانان ذهنی قهرمانی کشور، 16 تیم به صورت دوره ای به مصاف هم رفتند که تیم گلستان در دیدار رده بندی ونهایی با کرمان با به ثمر رساندن 11 گل توانست این تیم را از پیش رو بردارد و مقام سوم را کسب کند.

سرپرست اعزامی گروه ورزشی گلستان به این جشنواره، ضمن قدردانی ازمدیرکل ومسئولین بهزیستی استان درخصوص حمایت ها وپشتیبانی های لازم از اعزام  ورزشکاران گلستان  گفت:این گروه درشرایطی به این دوره ازرقلبتها اعزام شد که احتمال کسب مدال ونتیجه را دربین ورزشکاران خود می دیدند.

اسکندری خاطرنشان کرد:درنتیجه این مسابقات ورزشکارانی از استان گلستان به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

کسب 5مدال توسط ورزشکاران گلستانی و دعوت به اردوی تیم ملی

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل بهزیستی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ابطحی
  • بازدید : 528
  • کد خبر : 33828