عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ملاقات عمومي مديركل راه آهن شمال شرق ۲


ملاقات عمومي مديركل راه آهن شمال شرق ۲

 

 مدیر کل راه آهن شمال شرق 2 در ادامه برگزاری منظم و مستمر دیدارهای هفتگی با شهروندان و مردم شریف استان و همکاران و راستاي تکریم وصيانت از حقوق شهروندان دیدار مستقیم و چهره به چهره داشت و موارد و مسائل ومشکلات مردم را استماع نمود .

به گزارش روابط عمومي اداره كل راه آهن شمال شرق ۲ ، در اين ديدار مردمي ، محمد رضا قرباني مدير كل راه آهن شمال شرق ۲ ضمن تبريك ماه مبارك رمضان به فضائل اين ماه عزيز اشاره وگفت : ماه مبارك رمضان ، ماه تكريم ، ماه نزول قرآن و ماه تزكيه نفس است و همه ما انسانها از اين روزها و ساعت ها و دقيقه هاي اين ماه پر خير و بركت استفاده كنيم تا اعمال و كردار و طاعات و عباداتهاي ما در اين ماه  بتواند توشه اي براي آخرتمان باشد.

در این دیدار ملاقات کنندگان مشکلات و درخواست های  خود را در زمینه های کاری ، مشکلات شخصی ،  جذب و اشتغالزایی و مسکن سازمانی و ...  مطرح و مدیر کل راه آهن شمال شرق 2 نیز  ضمن بررسی موارد مشروحه راهکارهای قانونی و موارد لازم برای پیگیری امور مراجعین را صادر نمود.

گفتنی است ، مدیر کل راه آهن شمال شرق 2 ، با توجه به اهمیت ویژه تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به امور مشکلات کارکنان و شهروندان و هم استانیها ،دیدار های چهره به چهره و مستقیم با مردم شریف استان و بررسی مشکلات و موارد را در بر برگزاری منظم ملاقات های عمومی مسئولین دانست و به استمرار این دیدارها در روز های چهارشنبه  هر هفته  تاکید نمود.

ملاقات عمومي مديركل راه آهن شمال شرق ۲

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راه آهن شمال شرق 2 -استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : راه آهن
  • بازدید : 518
  • کد خبر : 34601