عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آغاز عملیات اجرایی احداث نمازخانه و سرویس بهداشتی آق چشمه شهرستان مینودشت با اعتبار

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان گلستان خبر داد:

آغاز عملیات اجرایی احداث نمازخانه و سرویس بهداشتی آق چشمه شهرستان مینودشت با اعتبار

 آغاز عملیات اجرایی احداث نمازخانه و سرویس بهداشتی آق چشمه شهرستان مینودشت با اعتبار

مهندس ابراهیم کریمی مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان امروز 13 تیر ماه 96 از آغاز عملیات اجرایی احداث نمازخانه و سرویس بهداشتی 5 چشمه آق چشمه شهرستان مینودشت با اعتباری بالغ بر 500 میلیون ریال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان مهندس ابراهیم کریمی با اعلام این خبر افزود: بالاتر از پارک جنگلی تنگه چهل چای ۲چشمه کنارهم ، به نام «آق چشمه» با آبدهی دائمی ، مناظری بدیع و زیبا آفریده و موجب عزیمت خانواده های متعدد و گردشگران به این منطقه  می شود .

او ادامه داد: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان جهت رفاه  حال گردشگران و مسافران عبوری از این منطقه زیبا و تکمیل زیر ساخت های گردشگری منطقه اقدام به ساخت سرویس بهداشتی و نمازخانه  در این پارک نموده است.

کریمی با اشاره به متراژ  این پروژه خاطر نشان کرد:  پروژه احداث سرویس بهداشتی 5 چشمه و نمازخانه آق چشمه مینودشت در زمینی به مساحت 100 متر مربع و با  زیربنایی در حدود 80 متر مربع احداث خواهد شد .

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان در پایان اضافه کرد:این پروژه  با اعتباری بالغ بر 500 میلیون ریال  و از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای ملی تامین شده  است و هزینه خواهد شد .

شایان ذکر است با توجه به توافقات صورت گرفته این پروژه در نهایت و پس از اتمام جهت بهره برداری  گردشگران و  مسافران  به شهرداری مینودشت  واگذار خواهد شد و شهرداری مینودشت متعهد گردیده است در حفظ و نگهداری آن کوشا باشد .

 

آغاز عملیات اجرایی احداث نمازخانه و سرویس بهداشتی آق چشمه شهرستان مینودشت با اعتبار


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .