عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فعالیت تعاونی ها مطابق با قوانین و همراه با شفاف سازی صورت گیرد

مدیرکل تعاون کار گلستان در نشست با تعاونی های سهام عدالت تاکید کرد:

فعالیت تعاونی ها مطابق با قوانین و همراه با شفاف سازی صورت گیرد

 فعالیت تعاونی ها مطابق با قوانین و همراه با شفاف سازی صورت گیرد

در نشست مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان و مدیران عامل شرکت های تعاونی سهام عدالت استان بر اجرای درست مقررات و شفاف سازی فعالیت ها تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتاعی گلستان، دکتر سعید مازندرانی در جمع مدیران عامل شرکت های تعاونی سهام عدالت استان با اشاره به ضرورت برگزاری نشست های بیشتر با تعاونی ها، گفت: گسترش ارتباط بین دولت و بخش خصوصی باعث ایجاد هماهنگی بیشتر و در عین حال نظارت مستمر به منظور اجرای درست قوانین و مقررات خواهد شد.

وی با بیان اینکه سهامداران تعاونی های سهام عدالت قشر وسیعی از مردم را شامل می شود، تاکید کرد: تعاونی های سهام عدالت با رعایت درست قوانین و شفاف سازی فعالیت ها، در حفظ سرمایه مردم موفق تر خواهند بود.

مازندرانی اضافه کرد: اجرای درست مقررات بخش تعاونی و سازمان خصوصی سازی موجب کم کردن حساسیت ها و افزایش اعتماد سهام داران می شود.

وی در ادامه افزود: با اطلاع رسانی دقیق و مناسب به اعضا از طرق مختلف و تلاش در جهت مشارکت حداکثری آنان و همچنین نظارت مستمر بر فعالیت ها، شرایطی فراهم شود تا سهامداران از صحت اقدامات انجام گرفته اطمینان حاصل کنند.

در ادامه ابوالقاسم یوسفی مدیر تعاون اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان، ضمن ارائه گزارشی از وضعیت حقوقی و نظارتی تعاونی های سهام عدالت شهرستانی، گفت: مجامع عمومی باید مطابق با قوانین و آیین نامه های خاص خود برگزار شود.

وی افزود: اطلاع رسانی برگزاری مجامع عمومی باید از طریق انتشار آگهی در روزنامه رسمی و همچنین ارتباط با گروه های مختلف مردم و مکاتبه با دستگاه های مرتبط و با هماهنگی اداره کل تعاون کار انجام شود.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 548
  • کد خبر : 35955