عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ساماندهی وضعیت رفاهی همکاران از اولویت های سالجاری بشمار می رود


ساماندهی وضعیت رفاهی همکاران از اولویت های سالجاری بشمار می رود

 معاون مالی و پشتیبانی شرکت آب وفاضلاب استان گلستان در گفتگو با پایگاه خبری شرکت گفت با عنایت به پیشنهاد،تصویب و پرداخت کمک هزینه رفاهی براساس مجوز هیات مدیره، ساماندهی وضعیت رفاهی همکاران از اولویت های سالجاری بشمار می رود.

سعید زیادلو با اشاره به اینکه نیروی انسانی به عنوان بزرگترین سرمایه این شرکت می باشد افزود تمام تلاش این مجموعه فراهم نمودن رفاه و آرامش پرسنل شرکت خواهد بود و طی این مدت با برنامه ریزی های انجام شده توانستیم در جهت معیشت همکاران گام های موثری برداریم.

وی با بیان این مطلب که یکی از ضرورت های بخش مالی شرکت پرداخت وام های قرض الحسنه و سایر وام ها به پرسنل می باشد خاطرنشان کرد از ابتدای سالجاری تا کنون تعداد 260 نفر جهت دریافت وام قرض الحسنه به  بانک های طرف قرارداد معرفی شده اند که این مهم با مساعدت و پیگیریهای مدیریت عامل شرکت به سرانجام رسیده است.

معاون مالی و پشیتیبانی شرکت آبفا گلستان  تصریح کرد از دیگر اقدامات این حوزه می توان به انعقاد قرارداد استخر و سالن ورزشی فوتسال و والیبال برای همکاران شرکت در هفته اشاره کرد که در کنار آن برای اوقات فراغت فرزندان همکار در تابستان سالجاری کلاس های ورزشی  برنامه ریزی شده است.ضمن اینکه برای کلیه همکاران هماهنگی لازم جهت سفرهای زیارتی و سیاحتی و اسکان آنان برنامه ریزی و اجرایی شده و در این خصوص می توان به اعزام حدود 150 نفر پرسنل به مشهد مقدس اشاره نمود که تقریباً 20 نفر آنان از همکاران بازنشسته بوده اند.

سعید زیادلو از دیگر فعالیت های این حوزه را تهیه بلیط نیم بهاء تئاتر برای کودکان و خانواده های همکاران به مناسبت های مختلف،پرداخت وام ازدواج به پرسنل قراردادی و رسمی و کمک هزینه ازدواج و فوت برای همکاران ،خانواده ها و فرزندان  آنها از طریق هیئت مدیره کارسازی شده است.

به گفته وی یکی از برنامه های مهمی که همه ساله در دستور کار معاونت مالی و پشتیبانی شرکت قرار میگیرد صدور احکام پرسنلی بوده که با همت و تلاش شبانه روزی همکاران امور اداری و کارکنان در جهت افزایش حقوق و دستمزد سالانه کلیه پرسنل شرکت در اسرع وقت انجام می شود.

زیادلو استقلال مالی مناطق از نظر پرداخت بدهی ها و هزینه هایی که منجر به کاهش هزینه و افزایش درآمد گردیده است را از برنامه های قابل اجرای این حوزه برشمرد و افزود در این بخش برگشت درآمد با توجه به تعیین درصدهای بودجه و استقلال مالی در دو مقطع دهم و بیست و پنجم هر ماه انجام می گیرد.

معاون مالی و پشتیبانی شرکت آبفای گلستان با اشاره به وضعیت درآمدهای جاری و سرمایه ای شرکت اظهار داشت در بخش درآمدهای جاری حدود 154 میلیارد ریال ودر بخش سرمایه ای 107 میلیارد ریال وصول شده است.

وی درادامه به وضعیت درمان و سلامت پرسنل اشاره کرد و افزود در این زمینه قرارداد جدید از مورخه 1/4/96 ابلاغ شده است و در این قرارداد خدمات ویژه ای از جمله پرداخت داروهای خارجی،پوستی،هزینه آمبولانس ، داروهای تقویتی و ویتامین برای افراد بازنشسته و خانم های باردار ،تامین هزینه های اعضای طبیعی و پیوندی و اعضای مصنوعی ،ازون تراپی و سونوگرافی در مطب و واکسن آنفولانزا و.. از طریق الحاقیه  قرارداد اجرایی شده و از بابت هزینه های فرانشیز با رقم بالا و همچنین خارج از تعهد و مساعدت درمانی به همکاران تا کنون به تعداد 13 نفر و با هزینه ای بالغ بر 135میلیون ریال پرداخت و اجرا گردیده است.

وی در خصوص عملکرد تبصره 3 و ماده 11 بیان داشت : مطابق دستورالعمل اجرایی ارقام قابل ملاحظه ای بالغ بر 80 میلیارد ریال صرف پروژه های عمرانی و بهره برداری در سطح استان از اعتبارات منابع فوق هزینه شده است.

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب وفاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 384
  • کد خبر : 36009