عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آزمایش پمپاژ یک حلقه چاه آب شرب در شهرستان بندرگز


آزمایش پمپاژ یک حلقه چاه آب شرب در شهرستان بندرگز

آزمایش پمپاژ یک حلقه چاه آب شرب در شهرستان بندرگز

 به گزارش روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان به منظور جبران بخشی از کمبود آب شرب شهروندان بندرگز یک حلقه چاه آب شرب که در محدوده مخزن 500 متر مکعبی شهر بندر گز حفر شده و در حال حاضر آزمایش پمپاژ آن با حضور مهندس رحمتی مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان گلستان و دکتر نظری مهر نماینده مردم بندرگز،کردکوی،بندر ترکمن و گمیشان در مجلس شورای اسلامی صورت گرفت.

در این بازدید مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان به اهم فعالیتها و اقدامات و برنامه ریزی شرکت در قالب طرح های فوری اضطراری کوتاه مدت و بلند مدت و کیفیت آب شرب وطرحهای فاضلاب اشاره و این اقدامات را از مهمترین تصمیمات جهت ارائه خدمات مطلوب به شهروندان دانست.

مهندس محمد هادی رحمتی تسریع در بهره برداری و مطالعه پروژه های فاضلاب و اجرای طرح های آبرسانی جهت رفع کمبود آب، فراهم کردن شرایط برای فروش و نصب انشعابات جدید فاضلاب، بازسازی و مهندسی مجدد تاسیسات از جمله اقدامات صورت گرفته در حوزه آب وفاضلاب شهری استان گلستان بیان کرد.

وی میزان آبدهی چاه مذکور را 15 لیتر در ثانیه بیان کرد و افزود: با بهره برداری از این چاه جمعیتی بالغ بر 4 هزار و 500 نفر از آب آشامیدنی و بهداشتی بهره مند خواهند شد.

نماینده مردم شهرهای بندرگز،کردکوی،بندرترکمن و گمیشان در مجلس شورا اسلامی در این بازدید ضمن تقدیر از مجموعه شرکت آب وفاضلاب استان گفت حل مشكل آب در استان گلستان نيازمند نگاه بلند و مسئولانه مي باشد .

دکتر نظری مهر اظهار داشت: نمایندگان استان گلستان تمام تلاش خود را در جهت اخذ مجوزهای لازم برای اجرای پروژه های مهم آب وفاضلاب در حوزه وزارت نیرو انجام داده و از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

آزمایش پمپاژ یک حلقه چاه آب شرب در شهرستان بندرگز

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب وفاضلاب شهری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 1974
  • کد خبر : 3761