عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » همایش بسیجیان در شرکت آب وفاضلاب استان گلستان برگزار شد


همایش بسیجیان در شرکت آب وفاضلاب استان گلستان برگزار شد

  همایش بسیجیان در شرکت آب وفاضلاب استان گلستان برگزار شد

 به گزارش روابط عمومی شرکت، همايش بزرگ بسيجيان شركت آب و فاضلاب استان گلستان با حضور دکتر نیاوند معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گلستان، مدیرعامل ، معاونین و بسیجیان شرکت در نمازخانه ستاد برگزار شد.

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان گلستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای پنجم آذر گرگان نقش بسيجيان را در اين عرصه خدمات رسانی به مردم بسيار مهم برشمرد و خاطرنشان كرد: بسيجي بايد در هر سنگري كه خدمت مي‌كند از حق دفاع كند.

محمد هادی رحمتی اظهار داشت: همه اين اتفاقات به خاطر اين است كه تفكر مردم عوض شده و آنها از بسيجيان الگو گرفته‌اند.

وی خاطر نشان کرد : دستاوردهاي دوران دفاع مقدس درحدي بزرگ بود كه امروز انرژي و حركتي كه ملت و مسوولان ايران اسلامي دارند به واسطه آن دوران است.

وی اظهار داشت اما نگاهي به فرمايشات امام (ره)‌ كه از ضرورت حاكميت تفكر بسيجي سخن مي‌گويند، نشان مي دهد كه ديگر نمي‌توان بسيج را در چارچوب صرف نظامي محدود كرد؛ چراكه در انديشه امام (ره)‌، بسيج بيش از آن كه يك نهاد و تشكيلات باشد، يك تفكر و يك روش مديريتي است كه مي‌تواند باعث اعتلاي جامعه شود.

در ادامه معاونتوسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گفت: نزديك به 30 سال از زمان پيروزي انقلاب اسلامي مي گذرد و در اين مدت، انقلاب اسلامي با فرازو نشيب هاي گوناگون و جريان هاي مختلفي همراه بوده است كه هر يك از آن ها در جاي خود بسيار تجربه آموز و با ارزش است.

دکتر نیاوند هفته بسیج را یادآور فداکاریها و ایثارگریهای مردم شریف ایران دانست که در امتداد عاشورا به فرمان حضرت امام (ره) شکل گرفت و امروزه جوانان ما ثابت کردند که در همه عرصه ها جان برکف ، آماده فداکاری و جهاد علمی هستند .

وی ، اخلاص و عمل به هنگام را از دیگر خصوصیات بسیج دانستند و پیروزیهای اخیر را در دیپلماسی دنیا مرهون حضور بسیج دانستند و افزودند شکست جبهه استکبار به دلیل روحیه جهادی و تفکر بسیجی ملت ایران است .

معاون پشتیبانی استانداری گلستان خاطر نشان کرد بر همين اساس بسيج را مي‌توانيم قدرتمندترين عنصر دلسوز در پيشبرد انقلاب اسلامي و با اطمينان‌ترين سنگر براي اهداف مقدس امام و اسلام ناب محمدي بدانيم، چنانچه كه امام آن بسيجي بزرگ ، در سخنان خود فرمود: انقلاب اسلامي در جهان نيازمند فداكاري‌هاي شماست و مسئولان تنها با پشتوانه شماست كه مي‌توانند به تمامي تشنگان حقيقت و صداقت اثبات كنند.

دکتر نیاوند تصریح کرد اين نوع حاكميت تفكر بسيجي بر جامعه، ضمن آن كه موجبات شناسايي استعدادها، اراده‌هاي خدمت‌رساني و توانايي ‌هاي كاري افراد بخصوص مديران را موجب مي‌شود، باعث خواهد شد كه بسيج در تمام حوزه هاي توسعه كشور بتواند نقش مهم و ارزنده اي داشته باشد.

در ادامه یکی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت به مداحی و مرثیه سرایی به مناسبت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان و هفته بسیج پرداخت.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب وفاضلاب شهری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 930
  • کد خبر : 3769