عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پروژه هاي حوزه راه و شهرسازي در شهرستان كلاله بررسي شد

با حضور فرماندار شهرستان :

پروژه هاي حوزه راه و شهرسازي در شهرستان كلاله بررسي شد

پروژه هاي حوزه راه و شهرسازي در شهرستان كلاله بررسي شد

سرپرست اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان از بررسي پروژه هاي فعال و نيمه فعال در حوزه هاي مختلف اداره كل راه و شهرسازي استان در شهرستان كلاله با حضور فرماندار و هيئت همراه خبر داد.

به گزارش اداره روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان : مهندس حسين محبوبي سرپرست اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان در گفت گو با پايگاه اطلاع رساني اين اداره كل گفت : با توجه به محروميت هاي موجود در شرق استان گلستان و شهرستان كلاله اين اداره كل در راستاي شكوفايي وتوسعه اقتصادي و بهره مند شدن مردم شهرستان و روستاييان از راه مطلوب وآسفالته، تعدادي پروژه فعال درحال اجرا دارد.

وي ادامه داد: در اختيار گذاشتن زمين براي احداث ساختمان هاي اداري جهت ارائه خدمات به مردم شهرستان با توجه به محدوديت زمين در استان ، از موضوعات مهمي است كه اين اداره كل در دستور كار خود قرار داده و در اين نشست مورد بررسي قرار گرفت .

سرپرست اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان افزود : از ديگر مواردي كه در اين نشست بررسي گرديد در اختيار گذاشتن قير توسط اين اداره كل جهت آسفالت برخي از راههاي روستايي و معابر شهري بصورت مشاركتي با دهياريها و شوراي اسلامي شهرهاي تازه تاسيس حوزه شهرستان كلاله بود.

محبوبي: استفاده از خيرين منطقه جهت تسريع در اجرا و تكميل برخي از پروژه ها ي درخواست شده از سوي مردم محلي در حوزه شهري و روستايي را از ديگر مباحثي كه در اين جلسه گفتگو شد عنوان نمود .

برزگر فرماندار كلاله در اين نشت علاوه بر آمادگي و همكاري لازم در جهت رفع مسائل اجتماعي اجراي پروژه ها و حمايت هاي لازم در اين زمينه و استفاده از توان خيرين بعنوان يك ويژگي منحصر بفرد شهرستان ،از اقدامات بعمل آمده اداره كل راه و شهرسازي در شهرستان تقديرنمود و بيان داشت كلاله بعنوان يكي از شهرستانهاي بزرگ استان و وجود روستاهاي فراوان نيازمند نگاه ويژه اي است .

گفتني است در اين ديدار كارشناسان فرمانداري، بخشداريها ، شهرداريها و رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان كلاله، فرماندار كلاله را همراهي مي كردند.

پروژه هاي حوزه راه و شهرسازي در شهرستان كلاله بررسي شد

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه وشهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .