عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حرکت مستمر در مسیر ولایت فقیه جامعه را از ورود به انحراف باز می دارد

حجه الاسلام والمسلمین دکتر احمدی:

حرکت مستمر در مسیر ولایت فقیه جامعه را از ورود به انحراف باز می دارد

حرکت مستمر در مسیر ولایت فقیه جامعه را از ورود به انحراف باز می دارد

 در آستانه فرارسیدن پنجمین سالگرد حماسه ماندگار نهم دیماه ، دومین جلسه ستاد برنامه ریزی آن از سوی ستاد بزرگداشت « روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برگزار شد .

 به گزارش روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان ، حجه الاسلام والمسلمین دکتر احمدی ؛ رئیس محترم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با بیان اهمیت بزرگداشت این حماسه ماندگار و تأثیرگذار در تاریخ انقلاب اسلامی ، خاطرنشان کرد ؛ آنچه مورد تأکید است ورود به نهضت روشنگری و برشماری ویژگی ها و کارکردها و نیز درس ها و پیامدهای حماسه نهم دی در پنجمین سالگرد آن حماسه بی نظیر تاریخی با توجه به نیازهای امروز جامعه اسلامی با رویکرد تبیین و پرهیز از سطحی نگری است . و ان شاء ا... با این رویکرد ها و با بهره گیری از توان دستگاهها و نهادهای فرهنگی شاهد پاسداشت هرچه شایسته تر این مناسبت مهم باشیم.

 رییس ستاد بزرگداشت یوم ا... نهم دیماه استان با تأکید بر این موضوع که وحدت جامعه دینی و انقلابی ایران اسلامی و حرکت مستمر در مسیر ولایت فقیه جامعه را از ورود به انحراف وا میدارد و باید با یک اراده راسخ آمادگی همه جانبه برای بروز خطرات احتمالی و دفع آفات از جامعه اسلامی را داشته باشیم .با این بینش که سیره مقام معظم رهبری هم هست و با کشف و نجات ریزش ها باید افراد را اصلاح و به خیمه انقلاب بازآورد.

 حرکت مستمر در مسیر ولایت فقیه جامعه را از ورود به انحراف باز می دارد

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ؛ فضاسازی تبلیغی سراسر استان با چاپ و نصب بنروپوستر ، برپایی نشست های تبیینی ، همایش های محوری ، نمایشگاههای کتاب و تولیدات فرهنگی ، تبیین بیانات و موضعگیریهای مقام معظم رهبری در مقابل فتنه و قیام نهم دی ، برنامه سازی تلویزیونی و تنویر افکار عمومی ، کرسی های آزاداندیشی ، برگزاری همایش 110 بانوی نخبه استان ، ورود به فضای مجازی ، تهیه وتوزیع بسته های فرهنگی ، برپایی شب شعر ، مسابقه وبلاگ نویسی و در نهایت اجتماع بزرگ مردم سراسر استان در روز نهم دی با عنوان میثاق با ولایت ، از برنامه های ستاد بزرگداشت یوم ا... نهم دیماه است که از سوی اعضای ستاد و دستگاههای فرهنگی در این ایام برگزار می گردد .


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .