عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اولویت مصرف گاز استان در نیمه دوم سال بخش خانگی است

مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان:

اولویت مصرف گاز استان در نیمه دوم سال بخش خانگی است

مهندس صفرعلی جمال لیوانی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی گاز گلستان گفت: اولویت مصرف گاز در استان در نیمه دوم سال  به خاطر قرار گرفتن در فصل سرد، به بخش خانگی داده می شود.

وی اظهار داشت: در نیمه اول امسال معادل یک میلیارد و 260 میلیون متر مکعب گاز از سوی مشترکان استان مصرف شد.

به گفته وی واحدهای صنعتی استان به سوخت دوم مجهز شده اند و در صورت بروز سرما وافت فشار گاز، از سوخت دوم برای ادامه  فعالیت استفاده خواهند کرد.

 جمال لیوانی افزود: درحال حاضر در استان گلستان نزدیک به  530 هزار مشترک گاز اعم از بخشهای خانگي، تجاري، صنعتي وجود دارد.

جمال لیوانی با بیان این که سياست دولت کاهش مصرف سوخت های فسیلی و جايگزين كردن گاز طبيعي بجاي اين سوختها مي باشد،گفت: خوشبختانه  این امربصورت مطلوبی محقق شده است و هر روز شاهد توسعه  گازرساني در بخشهاي مختلف بویژه بخش صنعتی هستیم.

وی افزود: تاکنون با تلاش انجام شده توسط این شرکت در استان گلستان  29 شهر، 835 روستا، 566 واحد صنعتي و 64 جايگاه CNG از شبکه گاز برخوردارند. 

مدیرعامل شرکت گاز گلستان  در بخش دیگری از سخنان خود بر درست مصرف کردن گاز از سوی مشترکان تاکید کرد و گفت: در این میان مشترکان به ويژه بخش خانگي و تجاري توجه داشته باشند با صرفه جویی و درست مصرف کردن گاز طبیعی و ممانعت از هدر رفت این سرمایه خدادادی ضمن بهره مندی از گاز پایدار و مستمر مي توان امکان توسعه شبکه گازرسانی را در این استان فراهم کرده و انرژی مورد نیاز نسل های آینده را هدر ندهیم و با بهره گیری از گاز در بخش های صنعتی و صادرات زمينه هاي رشد و توسعه چرخه اقتصادي كشور را فراهم کرد.    


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .