عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیرعامل آبفا گلستان با شهردار و اعضاء شورای شهر گنبدکاووس دیدار کرد


مدیرعامل آبفا گلستان با شهردار و اعضاء شورای شهر گنبدکاووس دیدار کرد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان با شهردار و اعضاء شورای شهر گنبدکاووس دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، مهندس محمدهادی رحمتی در این دیدار بر ارتقاء سطح خدمت رسانی به شهروندان شهر گنبدکاووس تاکید کرد.

وی خدمت به مردم را وظیفه‌ای مهم و ارزشمند دانست و افزود: آبفا استان گلستان از همه ظرفیت های موجود جهت خدمت رسانی به مردم و افزایش سطح رضایتمندی مشترکین استفاده می نماید.

مهندس رحمتی با بیان اینکه اجرای طرح های عملیاتی بمنظور اصلاح، بازسازی و نوسازی تجهیزات و شبکه های فرسوده آب و فاضلاب بخشی از خدمات آبفا گلستان می باشد، تصریح کرد: افزایش جمعیت تحت پوشش و بهره مندی تمامی آحاد جامعه از خدمات آب شرب و دفع بهداشتی فاضلاب، بهره گیری از سیستم های هوشمند در مدیریت تاسیسات و شبکه های توزیع آب از خدمات ارائه شده در راستای ارتقاء سطح رضایتمندی مشترکین می باشد.

وی افزود: اتمام طرح های نیمه تمام و پایش کمی و کیفی آب شرب از دیگر اقدامات مورد پیگیری شرکت می باشد.

به گفته وی، اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی در زمینه وضعیت منابع تامین و مصرف بهینه آب و ارتباط نزدیک و صمیمانه با مردم موجب افزایش رضایتمندی همشهریان در ارائه خدمات می شود.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان گلستان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه" اصلاح الگوی مصرف" گفت: اصلاح الگوی مصرف به معنی نهادینه کردن روش های صحیح استفاده از نعمت‌های خدادادی است که موجب ارتقاء شاخص های زندگی، کاهش هزینه‌ها، توسعه پایدار و زمینه‌ای برای گسترش عدالت در جامعه می باشد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 473
  • کد خبر : 39207