عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اشتغال 12 نفر از فارغ التحصیلان دانشگاهی در واحدهای گردشگری شهرستان گرگان

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان گرگان خبر داد:

اشتغال 12 نفر از فارغ التحصیلان دانشگاهی در واحدهای گردشگری شهرستان گرگان

 رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان گرگان از اشتغال ۱۲ نفر از فارغ التحصیلان دانشگاهی در واحدهای گردشگری شهرستان گرگان در غالب طرح کارورز در کمتر از دوماه گذشته خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان گرگان، یاسر قندهاری رییس این اداره با اشاره به گذشت کمتر از دو ماه از انتشار اولین اطلاعیه طرح کارورز توسط این اداره از اشتغال ۱۲ نفر از فارغ التحصیلان دانشگاهی در واحدهای گردشگری شهرستان گرگان خبر داد.
قندهاری با اعلام این خبر اظهار داشت: مهمترین اهداف طرح کارورزی افزایش قابلیت جذب و اشتغال دانش آموختگان از طریق انتقال مهارت، تجربه در محیط کار، فراهم کردن زمینه انتقال دانش از دانش آموخته به بنگاه اقتصادی،ایجاد انگیزه کارآفرینی و کسب و کار در دانش آموختگان و ارتقای اخلاق و صلاحیت حرفه‌ای دانش آموختگان است.
وی افزود:  تمام فارغ التحصیلان دانشگاهی که بیش از ۵ سال از زمان اخذ مدرک تحصیلی آنها نگذشته باشد می توانند در این طرح شرکت نمایند.
رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان گرگان از جمله شرایط شرکت در طرح کارورز را حداکثر ۲۵ سال سن برای مقطع تحصیلی کاردانی، ۲۸ سال برای مقطع تحصیلی کارشناسی،  ۳۲سال برای مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد، ثبت نام در سامانه کارورزی، گذشت کمتر از ۵ سال از تاریخ اخذ مدرک دانشگاهی، دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت برای متقاضیان ذکور و عدم سابقه شرکت در دوره کارورزی بیان کرد.
قندهاری تصریح کرد: در طول دوره کارورزی در صورت رضایت واحد پذیرنده از نیروی کارورز علاوه بر مبلغ پرداختی از سوی دولت مشابه همان مبلغ به طور ماهیانه از سوی واحد متقاضی نیز به نیرو پرداخت خواهد شد.
وی همچنین اظهار کرد: پس از اتمام دوره کارورزی و در صورت رضایت واحد پذیرنده از نیرو کارورز به صورت دائم جذب شده و بیمه می شود و حق بیمه وی تا ۲ سال از سوی دولت پرداخت خواهد شد.
قندهاری در پایان از جمله فعالیت های صورت گرفته جهت اطلاع رسانی در راستای استخدام نیروی کارورز در واحدهای گردشگری شهرستان گرگان را اطلاع رسانی از طریق سایت اداره میراث فرهنگی شهرستان گرگان، اطلاع رسانی از طریق فضای مجازی، گروه ها و کانال تلگرامی و اینستاگرام اداره، چاپ و نشر آگهی در هفته نامه های استان، مکاتبه با تعدادی از دانشگاه های شهرستان جهت اطلاع رسانی به فارغ التحصیلان، برگزاری جلسات اطلاع رسانی در راستای معرفی طرح کارورز با واحدهای گردشگری و تعدادی از دهیاری های روستاها بیان کرد.
 

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .