عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری مراسم تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان


برگزاری مراسم تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان

برگزاری مراسم تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان

به همت کانون خادمین الشهداء معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علوم كشاورزي و منابع طبيعي گرگان، مراسم تجلیل ازخانواده های شهدای مدافع حرم استان، هجدهم آذر در تالار خلیج فارس دانشگاه برگزارشد.

حجت الاسلام والمسلمین مازندرانی، مسئول دفاتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان در اين مراسم گفت: قصه داعش پدیده ای ابتدایی و کوچک نبود بلكه برای از بین بردن اسلام ناب و ساختن چهره ای بد از اسلام و نابودی انقلاب اسلامی شكل گرفته بود.

در ادامه سردار صادقی، فرمانده سپاه نینوا استان نیز در سخنانی، برگزاری مراسم يادواره شهدا نشان جریان توحیدی دانست و گفت: آنچه جامعه بدان نیاز دارد ترویج و استمرار فرهنگ شهادت است. اگر به فرهنگ شهادت توجه کنیم ،بندگی که خداوند از ما طلب می کند محقق خواهد شد چرا که اوج عزت و بندگی ،شیوه زندگی شهداست.

در بخشي ديگر از اين مراسم قلی پور از جانبازان و روايتگران دفاع مقدس پیرامون روزهای دفاع مقدس و مقاومت، ايثار وخصوصیات اخلاقی، تواضع و اخلاص رزمندگان و الگو بودن ایرانیان در پیروزی بر داعش سخنانی را ايراد كرد.

از دیگر برنامه های این مراسم معنوي می توان به : مداحی آقای بیکی از مداحان استان، اجرای شعر توسط فرزند شهید ذورقی از شهداي مدافع حرم، تجلیل از خانواده شهدا و برپایی نمایشگاه اشاره کرد.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .