عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مراسم معنوی میهمانی خوبان در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار شد

برای سومین سال پیاپی؛

مراسم معنوی میهمانی خوبان در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار شد

مراسم معنوی میهمانی خوبان در دانشگاه  علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار شد

برای سومین سال پیاپی ، به همت اساتید و کارمندان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان و برنامه ریزی معاونت فرهنگی و اجتماعی با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان گرگان مراسم میهمانی خوبان ، با حضور تعدادی از مسئولین و کارکنان دانشگاه و کمیته امداد امام خمینی (ره) و همچنین 250 نفر از ایتام تحت پوشش کمیته امداد و خانواده هایشان، در تالار خلیج فارس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار شد.

دکتر کاشانی نژاد معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در این مراسم ضمن خوش آمدگویی به توصیف کرامات ماه مبارک رمضان، لزوم بهره بردن از ماه ضیافت الهی را یادآور شد.

در ادامه مهندس باغبانی، مدیر کل کمیته امداد استان گلستان، ضمن ابراز خرسندی از اجرای چنین مراسماتی، توضیحاتی را پیرامون مجموعه فعالیت های کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان و همچنین پتانسیل های غنی موجود در این زمینه ارائه کرد.

اجرای تواشیح توسط گروه امیرالمومنین، اجرای تئاتر کودک خاله پری و نمایش طنز حشمت تهرانی، پخش کلیپ ، اهداء جایزه به ایتام برجسته ، اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در مسجد النبی (ص) و صرف افطار از دیگر برنامه های این مراسم بود.

لازم به ذکر است: در پایان به ایتام حاضر در مراسم، از طرف اساتید و کارکنان دانشگاه یک عدد کارت هدیه 20 هزار تومانی اهداء شد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .