عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رونق صنعت ساختمان اشتغالزايي را بدنبال دارد

مدير كل راه و شهرسازي استان گلستان :

رونق صنعت ساختمان اشتغالزايي را بدنبال دارد

رونق صنعت ساختمان اشتغالزايي را بدنبال دارد

مديركل راه و شهرسازي استان گلستان گفت: با رونق گرفتن صنعت ساختمان علاوه بر انتفاع همه اقشار مردمي و صنعت هاي وابسته، شاهد رونق اقتصادي و رشد اشتغالزايي در استان خواهيم بود.

به گزارش اداره روابط عمومي اداره كل راه شهرسازي استان گلستان: مهندس "حسين محبوبي " در ديدار با هيات مديره انجمن انبوه سازان مسكن و ساختمان استان بيان داشت: وجود مجموعه هاي متخصص در حوزه ساخت وساز مسكن در استان بسيار سودمنداست و باعث كاهش دغدغه هاي هم استانيهاو نهاد هاي دولتي مربوطه در اين حوزه در استانداردسازي ورعايت قوانين جاري و پيشگيري از حوادث مي شود.

محبوبي افزود: با خروج دولت از حوزه ساخت و ساز مسكن، انتظار ميرود انجمن هاي تخصصي و صنفي در اين بخش حضور بيشتر در اجراي طرحهاي مختلف ساخت و ساز مسكن در استان داشته باشند.

وي ادامه داد: بهسازي در بافت فرسوده شهرهاي استان، باز آفريني شهري و تكميل برخي از پروژه هاي مسكن مهراستان از مقوله هاي مهمي است كه انجمن انبوه سازان و سرمايه گذران در بخش مسكن مي توانند در آن ورود پيدا كند.

اين مقام مسئول اضافه كرد : تهيه بسته هاي پيشنهادي جهت تشويق سرمايه گذارن در بخش مسكن از راهكارهاي است كه مي توان باعث رونق حضور بخش خصوصي در اين صنعت شود.

در اين ديدار مهندس مرتضوي مدير عامل و رئيس هيئت مدير انجمن انبوه سازان از آمادگي انجمن جهت حضور و سرمايه گذاري وهمكاريهاي في مابين در اين بخش بيان نمود.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه وشهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .