عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اصناف بیشترین نقش موثر در حوزه اقتصاد واشتغال دارند

فرماندار بندر ترکمن :

اصناف بیشترین نقش موثر در حوزه اقتصاد واشتغال دارند

اصناف بیشترین نقش موثر در حوزه اقتصاد واشتغال دارند

 فرماندار بندر ترکمن در جلسه هماهنگی اتاق های اصناف استان در بندر ترکمن گفت:اصناف وبازار همواره نقش موثری در حوزه اقتصاد واشتغال داشته و دارند.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ،معدن وتجارت گلستان،الیاس هیوه چی در جلسه هماهنگی اتاق های اصناف شهرستان های استان در محل اتاق اصناف شهرستان بندر ترکمن گفت : اصناف وبازار همواره نقش موثری در حوزه اقتصاد واشتغال داشته ودارند.

هیوه چی گفت :همه ما باید تلاش کنیم تا در همه کارها قانونمندعمل نماییم و در سطح شهرستانها باید هماهنگی های لازم بین همه ارگانها صورت پذیرد که یکی از این بخشها حوزه امور مالیاتی است که لازم است در این بخش عدالت وانصاف در بین اصناف رعایت شود.

وی افزود :مالیات یکی از منابع در آمدی دولت برای اداره کشور است و واقعیت این است که در پرداخت مالیات در سطح کشور هنوز به جایگاه واقعی مان نرسیده ایم وهمه باید تلاش نمائیم با پرداخت به موقع مالیات توسط همه اقشار جامعه ،دولت را در اداره بهتر کشور یاری نمائیم.

به گفته وی ،در بحث قاچاق کالا وارز مسائل ومشکلاتی وجود دارد که در تلاشیم تا مشکلات این بخش نیز حل شود تا اصناف وبازار ما نیز از این ناحیه متضرر نشوند.

ایشان همچنین اظهار نمود : عوارض شهرداری وبحث دست فروش ها نیز از جمله مشکلات حوزه صنفی است که باید رسیدگی لازم به آن صورت پذیرد.

هیوه چی گفت:اصناف به نوعی تابلوی شهرها هستند ،هر چقدر این تابلوها زیباتر باشند به شهر جلوه خاصی می دهند که به این نکته نیز باید توجه شود وباید همه تلاش کنیم تا جلوه شهرمان را بیشتر نموده وبرای شهرمان جاذبه ایجاد کنیم.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 411
  • کد خبر : 41253