عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » هفدهمین نشست کمیته بحران با حضور مدیرعامل آبفا گلستان برگزار شد


هفدهمین نشست کمیته بحران با حضور مدیرعامل آبفا گلستان برگزار شد

 هفدهمین نشست کمیته بحران با حضور مدیرعامل آبفا گلستان با حضور اعضای کمیته بحران شرکت و به ریاست مهندس محمدهادی رحمتی مدیرعامل شرکت برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، مهندس رحمتی به کاهش شدید ریزش های جوی در سال جاری اشاره کرد و افزود: میزان مصرف آب در اسفند ماه بشدت افزایش می یابد و شهروندان باید از شستشوهای غیرضروری جلوگیری نمایند تا با مشکل کاهش فشار و قطعی ناخواسته مواجه نشویم.
وی افزود: گشت حامیان آب در اسفند ماه و عید نوروز در سطح شهر گرگان فعال می شود و با مصادیق اسراف آب برخورد جدی خواهد شد.
مدیرعامل آبفا گلستان تاکید کرد: برنامه های زیادی برای نهادینه کردن فرهنگ صرفه جویی داریم و پخش پیام های تبلیغاتی و تیزر از طریق صدا و سیما و برگزاری نمایشگاه و ... در خصوص کاهش مصرف در نوروز 97 و ترویج فرهنگ صحیح مصرف آب بخشی از این برنامه ها می باشد.
وی گفت: نصب فشارسنج های آنلاین در سطح شهرهای استان بمنظور کنترل فشار و مدیریت صحیح توزیع آب کار بسیار ارزنده ایست که به همت معاونت بهره برداری انجام شده و قابل تقدیر می باشد و با عنایت به محدودیت های منابع تامین آب و عدم امکان توسعه آن ها بر کاهش میزان هدررفت آب برای جبران مقادیر کمبود آب مورد نیاز شهروندان تاکید نمود.
 در ادامه مهندس مهیار خسروی معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان گلستان با بیان اینکه تمامی مناطق باید آمادگی لازم جهت مواجه با یخبندان را داشته باشند، تصریح کرد: از مدیران مناطق خواسته شده تمهیدات لازم به منظور آماده بکار بودن تاسیسات و پیمانکاران برای مواجه با اثرات یخبندان اندیشیده شود.
وی افزود: با شروع فصل سرما اطلاع رسانی از طریق صدا و سیما، سایت خبری شرکت، ارسال پیامک و درج پیام بر روی قبوض مشترکین تمامی مناطق در خصوص احتمال یخ زدگی کنتورها برنامه ریزی شده است تا شهروندان بتوانند بموقع اقدامات پیشگیرانه را انجام دهند.
مهندس خسروی اظهار داشت: از آنجاییکه هزینه پیشگیری از یخ زدگی بسیار کمتر از جبران خسارات وارده می باشد و تعویض کنتورهای یخ زده هزینه زیادی را بر مشترکین تحمیل می کند لذا از مشترکان آب انتظار داریم اگر تاکنون کنتورهای آب منزل و یا محل کار خود را عایق بندی ننموده اند، هرچه سریعتر برای عایق بندی کنتورها اقدام نمایند.
وی با اشاره به آمادگی مناطق برای فروش کنتور آب در هر ساعت از شبانه روز، تصریح کرد: بمنظور رفاه حال مشترکین و بدلیل افزایش یخ زدگی کنتورها در فصل سرما مناطق آمادگی فروش کنتور در طول شبانه روز را دارا می باشند.
معاون بهره برداری آبفا گلستان گفت: پیشگیری از بروز اتفاقات و حوادث در انشعاب، شبکه توزیع و خطوط انتقال غیرممکن است ولی شرکت آب و فاضلاب گلستان تلاش می کند تا ضمن برنامه ریزی لازم میزان بروز این اتفاقات را کاهش و در کمترین زمان ممکن آن ها را رفع نماید.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 538
  • کد خبر : 41749