عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » معاون سیاسی استاندار از اختصاص اعتبارات ویژه استان به شهرستان مرزی مراوه تپه خبر داد


معاون سیاسی استاندار از اختصاص اعتبارات ویژه استان به شهرستان مرزی مراوه تپه خبر داد

طهماسبی در آئین افتتاحیه متمرکز پروژه های عمرانی ، اقتصادی و اشتغالزایی شهرستان مراوه تپه بمناسبت فرا رسیدن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از اختصاص حدود 17درصد از اعتبارات عمرانی استان در این ایام به شهرستان مراوه تپه خبر داد.

ایشان با اشاره به پروژه های بسیار خوبی که از آغاز دولت تدبیر و امید در این شهرستان اجرایی شده از فعالیت و سرمایه گذاری بسیار خوب شرکت گاز طی این مدت تقدیر و ابراز امیدواری کرد با ادامه این روند به زودی تمامی روستاهایی که قابلیت گاز رسانی دارند از این نعمت الهی بهرمند گردند.

طهماسبی افزود: تمامی تلاش مسئولین اجرایی در رفع هرچه سریعتر مشکلات استان و هموار کردن موانع و توجه بیشتر به مناطق محروم می باشد چرا که انقلاب مدیون این قشر زحمتکش می باشد و تمام نوان خود را به کار خواهیم گرفت که امنیت و آرامش خاطر را برای مردم قدرشناس استان فراهم نماییم.

وی در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد:استان گلستان که یک ایران کوچک به شما می آید از جمله استانهای معدودی است که اقوام مختلف در آن زندگی می کنند و از افتخارات و بالندگی های مردم ما زندگی مسالمت آمیز همراه با وحدت در کنار یکدیگر می باشد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .