عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شرکت تعاونی نیلکوی گلستان ویژه آبزی پروران به زودی تاسیس می شود

رئیس اداره شیلات علی آباد کتول؛

شرکت تعاونی نیلکوی گلستان ویژه آبزی پروران به زودی تاسیس می شود

شرکت تعاونی نیلکوی گلستان ویژه آبزی پروران به زودی تاسیس می شود

رئیس اداره شیلات شهرستان علی آباد کتول گفت: به زودی شرکت تعاونی نیلکوی گلستان با عضویت آبزی پروران سردابی قزل آلای این شهرستان تاسیس می شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل شیلات گلستان، رحمت محمدی در اولین جلسه آبزی پروران سردابی قزل آلای استان گفت: هدف از تشکیل این جلسه پیگیری مسائل مربوط به تاسیس شرکت تعاونی نیلکوی گلستان بوده است که امیدواریم به زودی این شرکت تعاونی با عضویت اکثریت پرورش دهندگان و در راستای تسریع امور آبزی پروران استان تشکیل شود.
وی گفت: همچنین در این جلسه مسائل و مشکلات موجود در بخش تولید مورد بررسی قرار گرفت که امیدواریم با همکاری متقابل اداره شیلات و پرورش دهندگان به زودی معضلات مرتفع شود.
رحمت محمدی با بیان اینکه شهرستان علی آباد کتول قطب پرورش ماهیان قزل آلا در استان است تصریح کرد: با توجه به اینکه بیشترین مزارع پرورش قزل آلا در شهرستان علی آباد کتول قرار دارد و این شهرستان را می توان به عنوان قطب پرورش قزل آلا در استان مطرح کرد، مطمئنا این شرکت تعاونی در این شهرستان بیشترین عضو و فعالیت را خواهد داشت.
 رئس اداره شیلات شهرستان علی آباد کتول در پایان با اشاره به اهداف تشکیل شرکت تعاونی ویژه آبزی پروران سردابی قزل آلای استان خاطر نشان کرد: از اهداف تشکیل این شرکت تعاونی می توان به پیگیری و رفع مشکلات جامعه آبزی پروران و ارائه خدمات لازم به آنها اشاره کرد که مطمئنا تاثیر بسزایی در رفع مسائل و مشکلات خواهد داشت.
گفتنی است نخستین جلسه آبزی پروران سردابی قزل آلای استان به میزبانی شهرستان علی آباد کتول و روستای زرین گل و با حضور جمعی از پرورش دهندگان قزل آلای استان برگزار شد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل شیلات استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : شیلات 1
  • بازدید : 626
  • کد خبر : 42810