عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیر کل زندانهای گلستان: ملاک سواد در جامعه امروزی دانستن مهارتهای اساسی زندگی


مدیر کل زندانهای گلستان: ملاک سواد در جامعه امروزی دانستن مهارتهای اساسی زندگی

مدیر کل زندانهای گلستان: ملاک سواد در جامعه امروزی دانستن مهارتهای اساسی زندگی

 مدیر کل زندانهای استان گلستان درکارگاه آموزشی مهارتهای اساسی زندگی کارکنان، گفت: امروز اگر کسی دانش مهارت های اساسی زندگی را نداشته باشد فرد بیسواد است چرا که ملاک سواد در جامعه امروزی دانستن مهارتهای اساسی زندگی است.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل زندانهای استان گلستان: کارگاه آموزش مهارتهای اساسی زندگی و فضای مجازی ویژه کارکنان زندان و همسران آنان با حضور روانشنا س برجسته استان آقای فرهنگی و کارشناس پلیس فتای استان در محل هتل بوتانیک گرگان برگزار شد.

علیرضا رضوانی، مدیرکل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی استان گلستان در این مراسم، گفت: امروز اگر کسی دانش مهارت های اساسی زندگی را نداشته باشد فردی بیسواد است چرا که ملاک سواد در جامعه امروزی داشتن مهارتهای اساسی زندگی است.

وی در ادامه افزود: سابق ملاک سواد تحصیلات بود ولی امروز کسی که مهارت های زندگی را بلد باشد باسواد و اگر نداند بیسواد است اگر چه تحصیلات عالیه هم داشته باشد.

مدیر کل زندانهای استان گلستان در ادامه با تأکید بر حفظ نیروی انسانی، افزود: اگر مدیری بهترین امکانات و اعتبارات را در اختیار داشته باشد نیروی انسانی زبده نداشته باشد در جهت انجام کار با مشکل مواجه خواهد شد.

وی در ادامه تأکید نمود: آنچه که برای بنده مهم است اینست که ببینم همکاران در مجموعه بصورت خودجوش و داوطلب در جهت حل مشکلات سازمان تلاش می کنند.

رضوانی در ادامه در خصوص پشتیبانی خانواده از کارکنان، افزود: عامل مهمی که میتواند منابع انسانی سازمان را تقویت نماید خانواده کارکنان است اگر در خانواده ای که مبتنی بر ارزش های اسلامی است آرامش حاکم باشد کارکنان پس از یک روز سخت کاری در خانه احیا شده و برای انجام کار با بهره وری بالا آماده میشوند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل زندانهای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : زندانها
  • بازدید : 459
  • کد خبر : 42869