عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » همه واحدهای صنفی مکلف به نصب دستگاه Pos هستند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان:

همه واحدهای صنفی مکلف به نصب دستگاه Pos هستند

همه واحدهای صنفی مکلف به نصب دستگاه Pos هستند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان در دهمین جلسه کمیسیون نظارت مرکز استان گفت: بمنظور شفاف سازی فعالیت ها، کلیه واحدهای صنفی مکلف به نصب دستگاه Pos هستند.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان، حسینقلی قوانلو افزود : دستگاه Pos باعث می شود که بخش قابل توجهی از فعالیت یک واحد صنفی مشخص شود و ضمن این که وضعیت بازار بهتر قابل رصد خواهد بود، در بحث هایی نظیر مالیات نیز شفاف تر می توان عمل کرد.

به گفته قوانلو، کل مالیاتی که از مشاغل مختلف در سطح کشور در 11 ماهه سالجاری گرفته شده 350 میلیارد تومان بوده که این مبلغ در استان 33 میلیارد تومان بوده است .

وی گفت : 57000 واحد صنفی در سطح استان گلستان در حال فعالیت هستند که اگر هر کدام از آنها سالانه یک میلیون تومان مالیات بپردازند 57 میلیارد تومان می شود و این در حالی است که کل مشاغل استان در 11 ماهه امسال تنها 33 میلیارد تومان مالیات داده اند .

وی با بیان این که مالیات یکی از مهمترین منابع مالی دولتها برای توسعه کشورشان می باشد ، گفت : همین مالیاتی که همه مردم در بخش های مختلف پرداخت می کنند ، می تواند زمینه توسعه و آبادانی هر چه بیشتر کشور را فراهم کند .

گفتنی است در این جلسه ، بودجه پیشنهادی سال 97 اتاق اصناف مرکز استان بررسی گردید .

گزارش رئیس واحد بازرسی و نظارت اصناف در خصوص عملکرد این واحد در سال 96 ، طرح نامه اتاق اصناف در خصوص ضوابط خاص پیشنهادی اتاق اصناف و طرح نامه مرکز اصناف و بازرگانان ایران در خصوص برگزاری انتخابات هیات رئیسه اتاق اصناف شهرستانها ، از جمله مواردی بودند که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفتند .


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 387
  • کد خبر : 43357